- Reaktionen
- 210.161
- Checks
- 98
Seids schon wieder Zaus?Anhang anzeigen 12187176
...oba a nur weil ma essen waren.....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Seids schon wieder Zaus?Anhang anzeigen 12187176
...oba a nur weil ma essen waren.....
Jop.....bei uns gehts voi zua....i bin ma grod nimma sicher ob's a guade Idee war das jetzt a Schlagzeug im Wohnzimmer stehtSeids schon wieder Zaus?
Bitte erscht nochn ausziagn s'Handy valiern, sunst kaunnst kane Büdl posten ... weil: Tseig!
Nur wannstas nu ned auhast...Woit's mei Outfit a sehn.![]()
Voi fesch! Und de Schuach dazuaGlitzi, glitzi.
Schön, einige 2023 persönlich kennengelernt und wieder gesehen zu haben.
Danke auch für die Freundschaften, die entstanden sind, und/oder sich noch weiter vertieft haben.
Guten Rutsch, Schatzis ♥
Anhang anzeigen 12187115
I hob jo nur die Wohlfühlhosn, a T-Shirt und kan BH au. So hob i sogor ihn Junior zu sein Festl gführt.![]()
Mein Mann knotzt auf da Couch und i in mein Fernsehsessl...... i wärm ma olle hoibn Stund mei Lavakissen auf und legs ma auf mei Aua.
Mia san a in da Couch Gang und knotz'n in da Jogginghos'n am Sofa, sogoa im Partnaluuk![]()
Meine Lieben
i wünsch Euch an guat'n Rutsch und wenn's soweit is, nur des Beste für's neiche Joahr
Ihr sads echt a Bereicherung fia mei Leben, Danke!![]()
Ne, hab grad meine Periode bekommen. Aber ich warte eh scho seit fast 2 WochenOje...... wieso des?
Zvü Sonne erwischt oder z'vü zwitschert?
Ich hoffe deine Kopfschmerzen sind bald wieder weg.![]()
Guade Besserung!!Mein Mann knotzt auf da Couch und i in mein Fernsehsessl...... i wärm ma olle hoibn Stund mei Lavakissen auf und legs ma auf mei Aua.
Und Falco Reportage schau ma uns au.
Ne, hab grad meine Periode bekommen. Aber ich warte eh scho seit fast 2 Wochen
Hab scho 2 Tests dazwischen gemacht![]()
Heast du bist ma nimma wuascht.Ne, hab grad meine Periode bekommen. Aber ich warte eh scho seit fast 2 Wochen
Oiso brauch i ned gratulieren??Ne, hab grad meine Periode bekommen. Aber ich warte eh scho seit fast 2 Wochen
Najo do hätt i a lieber meine Tage....Ne, hab grad meine Periode bekommen. Aber ich warte eh scho seit fast 2 Wochen
Danke.Guade Besserung!!
Na..... i glaub ned.Oiso brauch i ned gratulieren??![]()
Na, des warat a net zum gratulieren.Oiso brauch i ned gratulieren??![]()
Warum? Sicher is sicherDu losst nix aus![]()
![]()
Wos denn?Heast du bist ma nimma wuascht.![]()