- Reaktionen
- 46.019
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Jo, is ma gestern zufällig in an Thread aufg'fallen, wo sie mitg'schrieben hod ...Is de scho wieder weg??![]()
Wird ihr woi i neicha Nickname vorschweben..Jo, is ma gestern zufällig in an Thread aufg'fallen, wo sie mitg'schrieben hod ...
Des hast jetzt vo an andern Thread umma zaht..Jo, is ma gestern zufällig in an Thread aufg'fallen, wo sie mitg'schrieben hod ...
Wos waß ma ...Wird ihr woi i neicha Nickname vorschweben..![]()
Jo, is jo KaffeetratschDes hast jetzt vo an andern Thread umma zaht..![]()
Die an wechseln ständig de Avas..andere eanan ganzn Account..Wos waß ma ...![]()
Schwestern im GeisteDie an wechseln ständig de Avas..andere eanan ganzn Account..![]()
De hat sich was i waas, freiwillig, ich wiederhole FREIWILLIG an a Nachmittagsschicht angetragen..
UND ..sie hat sich richtig gefreut drauf .De hat sich was i waas, freiwillig, ich wiederhole FREIWILLIG an a Nachmittagsschicht angetragen..![]()
De hat sich was i waas, freiwillig, ich wiederhole FREIWILLIG an a Nachmittagsschicht angetragen..![]()
UND ..sie hat sich richtig gefreut drauf .![]()
Hast da leicht a Welt Ausrede fia dei Abwesenheit ausdacht ghabt??Dir vertrau i nix mehr an!
Hast da leicht a Welt Ausrede fia dei Abwesenheit ausdacht ghabt??
Na dann nur zu...Vielleicht hätt i gern jedem aufd Nasn bundn, dass i Sex ghobt hob....![]()
Do häst owa a dazöhn kenna, das D' in Großglockner bestiegen hostVielleicht hätt i gern jedem aufd Nasn bundn, dass i Sex ghobt hob....![]()
Hardcore wälztestWos host denn wieder in der Nacht gemacht? haa?
Tschuidigung @Mitglied #527049, hob Dein Unterarmthread übersehenDo häst owa a dazöhn kenna, das D' in Großglockner bestiegen host![]()
Tschuidigung @Mitglied #527049, hob Dein Unterarmthread übersehen![]()
I geh hoit mit meinen Vorlieben und Neigungen ned hausieren.....![]()