G
Gast
(Gelöschter Account)
De @Mitglied #527049 oder der @Mitglied #568002 vielleicht??Na wer kaun des gwesn sei...No dazua wo er gsogt hot es is drüba zogn ...
@Mitglied #307733
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
De @Mitglied #527049 oder der @Mitglied #568002 vielleicht??Na wer kaun des gwesn sei...No dazua wo er gsogt hot es is drüba zogn ...
@Mitglied #307733
Bitt scheeDaunk schee
Zerst frech sein und daun die Schuid an ondan zucheschiem. Die hauma scho gern.De @Mitglied #527049 oder der @Mitglied #568002 vielleicht??
De @Mitglied #527049 oder der @Mitglied #568002 vielleicht??
Des schärft di a bissl, goi??Zerst frech sein und daun die Schuid an ondan zucheschiem. Die hauma scho gern.
Do datats blitzen und donnernDa gabs owa a gscheits Naturspektakel, wenn i was damit ztuan hätt...
Na wennst meinst....Des schärft di a bissl, goi??
I hobs gmerktI bin leida ned musikalisch...
Ob des a ois Reichtum gütUiui do warat i scho sehr reich
Und i no vü brava, bei mir wors nie schiachOisa ma merkt das i brav bin , bei mir is drüwa zogn
Er sogt jo ned wos er leckt. Und waun i so sein Nick aunschau kaun i ma ned vurstöhn dass er davon lebn kaun. Oda reich wird.Ob des a ois Reichtum güt
Kaunma do irgendwo zoin damit
Des hab i a bei mir so gesehen ..Oisa ma merkt das i brav bin , bei mir is drüwa zogn
Bei uns i schee, i kaunns oiso net g'wesn sei'Wer vo eich Gfrasta woar ned brav?
Do kimmt gead a Wetta owa vo OÖ
Zu dir kann's aba noch kommen. Bei mir is unwahrscheinlichBei uns i schee, i kaunns oiso net g'wesn sei'
Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung aufÜber OÖ iss owa drüber gezogen...
Ganz genau!Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung auf
Is ma eh ned zwieda...Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung auf
Meiomei ..Ganz genau!
Ha! Zuagebm!Is ma eh ned zwieda...