G
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Zerst frech sein und daun die Schuid an ondan zucheschiem. Die hauma scho gern.
Des schärft di a bissl, goi??Zerst frech sein und daun die Schuid an ondan zucheschiem. Die hauma scho gern.
![]()
Do datats blitzen und donnernDa gabs owa a gscheits Naturspektakel, wenn i was damit ztuan hätt...![]()
Na wennst meinst....Des schärft di a bissl, goi??![]()
I hobs gmerktI bin leida ned musikalisch...![]()
Ob des a ois Reichtum gütUiui do warat i scho sehr reich![]()
Und i no vü brava, bei mir wors nie schiachOisa ma merkt das i brav bin, bei mir is drüwa zogn
![]()
Er sogt jo ned wos er leckt. Und waun i so sein Nick aunschau kaun i ma ned vurstöhn dass er davon lebn kaun. Oda reich wird.Ob des a ois Reichtum güt
Kaunma do irgendwo zoin damit![]()
Des hab i a bei mir so gesehen ..Oisa ma merkt das i brav bin, bei mir is drüwa zogn
![]()
Bei uns i schee, i kaunns oiso net g'wesn sei'Wer vo eich Gfrasta woar ned brav?
Do kimmt gead a Wetta owa vo OÖ
Zu dir kann's aba noch kommen. Bei mir is unwahrscheinlichBei uns i schee, i kaunns oiso net g'wesn sei'![]()
Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung aufÜber OÖ iss owa drüber gezogen...![]()
Ganz genau!Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung auf![]()
Is ma eh ned zwieda...Mit Verursocha hoit si so Wetta ned laung auf![]()
Meiomei ..Ganz genau!![]()
Ha! Zuagebm!Is ma eh ned zwieda...![]()