- Reaktionen
- 11.084
- Checks
- 6
wos denn?Wüsst was gut machen![]()
![Achselzuckender Mann :man_shrugging: 🤷♂️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f937-2642.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wos denn?Wüsst was gut machen![]()
Des schaut super aus.
In diesem Thread schonKuchen is gscheida...
Ich bin mir ned sicher ob des ned generell so ist..In diesem Thread schon
Jo genau..... gib erm nur.Deine "Männer" lassen dich hängen...... und du kannst dir die Brüste aufzeichnen
I bin sicher kein Spaßverderber und i hob immer geliefert aber des find i grad voll mies..... Sorry
Wir lassen im vergleich zu eich eh ois gelten
Weil i ja was dafia kau...Jo genau..... gib erm nur.![]()
Nau do schau her..... geht jo eh.so ungefähr?Anhang anzeigen 12956247
Du bist sicher im Dienst..... weu sonst wasd sicher scho mitn Hund ausse gaungan.Weil i ja was dafia kau...![]()
i schenk dem @Mitglied #705964 wöche.und du kannst dir die Brüste aufzeichnen![]()
Vielleicht war i owa a scho um dreiviertel neun mit earm drausst...Du bist sicher im Dienst..... weu sonst wasd sicher scho mitn Hund ausse gaungan.![]()
SchtimmtHmm...
Hab i ma irgendwie anders vorgestellt...
Bleda Hund...
Bleda Hund...![]()
Recht hast...So gute Nacht meine Lieben….. es reicht für heute![]()
wurscht.... sau woa i eh scho immerJetzt haben die Mädls ihre Rampensau![]()
Glaub i ned..... weu sunst gehst jo daun immer glei schlofn bzw bist nimma im EF.Vielleicht war i owa a scho um dreiviertel neun mit earm drausst...![]()
Schlaf gut.So gute Nacht meine Lieben….. es reicht für heute![]()