- Reaktionen
- 114.423
- Checks
- 79
Am Bett..... beim Bettwäsche neu beziehen.
Warst so voller Elan
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Am Bett..... beim Bettwäsche neu beziehen.
Jo..... tuats eh scho. Blau und gaunz dick is a scho.mei Beileid - das kenn i
des wird dogazn
Beim Nägel lackierenI hob ma scho wieda die klane Zechn brochn.
Amoi im Joahr muas des sei.
Ghudlt hob i..... weu i jo bis 11 im Bett herumgsumpert bin.Warst so voller Elan
Ghudlt hob i..... weu i jo bis 11 im Bett herumgsumpert bin.
.....ohgrutscht.Beim Nägel lackieren
Wärst liegen bliemGhudlt hob i..... weu i jo bis 11 im Bett herumgsumpert bin.
Immer?Du kochst ja eh so gern
Ich hätt noch Fleischknödl vo MittagHome Sweet Home ... wer mag mir was zum Essen machen?
wenn an der verletzten Stelle der Schmerz pulsierend einfährt
Oder alternativ kane Zechen
Schupf ummeIch hätt noch Fleischknödl vo Mittag
Die des notwendig hättn, gengan ned zur Therapie.... Deswegen gengan de des eigentlich eh ned notwendig ham zur Therapie, eh logisch, oder?Mir scheint, i bin die einzige, die mit Clowns kein Problem hat …
mglw weil mi die psychischen Clowns weit mehr irritieren
Des san owa nimmer de jüngstenIch hätt noch Fleischknödl vo Mittag
Na im Ernst...des war 2003 glaub i ganz modern, da is jeden 2. Tag irgendwo ana auftaucht und hat Unfrieden gestiftet...Im Ernst oder Verarsche? Mit solchen kannst mich jagen, genauso wie mit Perchten.
I do ned...Wart ab ...da @Mitglied #705964 wird irgendwas wegen gludlt schreiben....was wetten ma?
mi hots eh imma gwundat das do kan umgniat homNa im Ernst...des war 2003 glaub i ganz modern, da is jeden 2. Tag irgendwo ana auftaucht und hat Unfrieden gestiftet...
Nicht so lange her, 2016 war dasNa im Ernst...des war 2003 glaub i ganz modern, da is jeden 2. Tag irgendwo ana auftaucht und hat Unfrieden gestiftet...