- Reaktionen
- 94.218
- Checks
- 79
Sicha, wos soit i sunst tuanUnd deshalb schreibst im Ef?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sicha, wos soit i sunst tuanUnd deshalb schreibst im Ef?
wos mocht ma sunst dort? bei mir is des gaunz normal....
links und rechts kane in sicht.Sich um die Frau an deiner Seite kümmern!
Moch i eh ... hobs mit meiner Verkühlung ang'stecktSich um die Frau an deiner Seite kümmern!
Moch i eh ... hobs mit meiner Verkühlung ang'steckt
ah, so wia im Exorzistlinks und rechts kane in sicht.
nur obn oder untn...
Gummipuppnlinks und rechts kane in sicht.
nur obn oder untn...
Moch i eh ... hobs mit meiner Verkühlung ang'steckt
Du hast da was falsch verstandenMoch i eh ... hobs mit meiner Verkühlung ang'steckt
naujoo... a weng teiferl sans jo, meine 2ah, so wia im Exorzist
kürbispuppnGummipuppn
So ähnlichKalte Füsse wärmen, Gute Nacht Geschichte erzählen, ihr schnarchen dementieren?
Kalte Füsse wärmen, Gute Nacht Geschichte erzählen, ihr schnarchen dementieren?
Mein Schatz behauptet was anderes.Frauen schnarchen ned, de schnurren
nur wennst as katzerl streichlst....Frauen schnarchen ned, de schnurren
des is jo scho wieder da gleiche typ
Jo leida, 's ganze Abstand halten de letzten Tog ummasunstDu hast da was falsch verstanden
Echt kennt die KI keine anderen Typen, die @Mitglied #125890 schauen immer anders ausdes is jo scho wieder da gleiche typ
tjo.... letztens hob i personal trainerin gedatet, die hot si bei mir die zähnd ausbissn. warum soits bei KI anders sein?Echt kennt die KI keine anderen Typen, die @Mitglied #125890 schauen immer anders aus
Bei welchem Körperteil hat sie sich die Zähne ausgebissentjo.... letztens hob i personal trainerin gedatet, die hot si bei mir die zähnd ausbissn. warum soits bei KI anders sein?