- Reaktionen
- 155.290
- Checks
- 160
Viel Spaß dabei@Mitglied #370321 i woart nu imma Anhang anzeigen 13008974
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Viel Spaß dabei@Mitglied #370321 i woart nu imma Anhang anzeigen 13008974
Na...iss ned...
Des merk i maViel Spaß dabei
Gibs zua, die host wegn di Büdln aufgsetzt auf diesd wortst!Dazöh - i sogs eh ned weida!
Dafir hob i jetzt extra mei Brün aufgsetzt
Dann wird er bei mein Augenkrebs kriagn...Gibs zua, die host wegn di Büdln aufgsetzt auf diesd wortst!
Ahso. Jo wauns denn so haßen....die meisten haum untaschiedlich große. Moch da nix drausI red owa vom großen und kleinen Priel...
Oiso bei mia scheint heit sicha da Mond , kaunst di gern ausse stöhnOwa i werd moi ned so sei...
I werd a Nacktfoto von mir machen...
Wo ma oiss siagt.....
Wanns dann finster is...
Ohne Blitz....
Manst du Busen oder Schwänze???Ahso. Jo wauns denn so haßen....die meisten haum untaschiedlich große. Moch da nix draus
Nur mit da Schihosn...koid iss....Oiso bei mia scheint heit sicha da Mond , kaunst di gern ausse stöhn
Zeitlich is was i was a nix festgschriem, oda???
Och, wauns um dei Foto geht san ma di Augn vom @Mitglied #599890 wuaschtDann wird er bei mein Augenkrebs kriagn...
....oda Gogaln....Manst du Busen oder Schwänze???
Schlappschwanz?Nur mit da Schihosn...koid iss....
Kau jo ned ollaweil netta an Ständer hom, oda???Schlappschwanz?
Kane fauln Ausredn do jetzt!Zeitlich is was i was a nix festgschriem, oda???
I glaub da Jackie hot da ned guat daun. Du halluzinierst schoKau jo ned ollaweil netta an Ständer hom, oda???
I bin der Meinung das 18 Stund am Tag gmua san...
EinifetzaKau jo ned ollaweil netta an Ständer hom, oda???
I bin der Meinung das 18 Stund am Tag gmua san...