- Reaktionen
- 9.982
- Checks
- 22
Da müssen wir uns verpasst haben, schadeI hob so a Freid...... Sitz scho wieda in der U1 und hol mein Auto von Leopoldau.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da müssen wir uns verpasst haben, schadeI hob so a Freid...... Sitz scho wieda in der U1 und hol mein Auto von Leopoldau.
Wobei Dude ... der Hauptdarsteller ... eh klar, ned?Da @Mitglied #705964 glaubt rein aufgrund vom Titel, dass de Serie sicher saufad is....
Obwohl...i hob bis jetzt tatsächlich nu kane Titten gseng....
Bei was? Dürfen wir dir einschenken oder wie?!Hallo in die Runde.
Hiaz trink i an Kaffee und an Whisky - seids olle einglondt.
Mei Beileid.I hob so a Freid...... Sitz scho wieda in der U1 und hol mein Auto von Leopoldau.
Mittrinken.Bei was? Dürfen wir dir einschenken oder wie?!
I glaub scho...bin a bissl unkonzentriert...Bezieht sich dein Kommentar auf The Old Man?
I glaub scho...bin a bissl unkonzentriert...
Mittrinken.
Hob ma heit a Floschn Wiski vagunnt - und sche laungsaum foat des Zeig ei.
Schade...... hätten wir plaudern können.Da müssen wir uns verpasst haben, schade
nix besonderes - Jim Beam HoneyWas hast dir Gutes vergönnt?
Asooo????Mei Beileid.
Waun i an die Schnöhbaunstation Leopoldau denk wiads ma glei schlecht - a Sch..ß Gegend.
wird eh so seinAsooo????
U bahn Station und PR Garage war okay.
NaIgitt
Kenna ma ned üwan Tittwoch redn?
Soll ich jetzt ah no zeig schreibenLieber net. Geh gar nimma trainieren und das Bier schmeckt zu gut. Will keiner sehen, glaubs mir
MoiEh scho imma...oarm samma ..
Moi, sowas von arm hearstUnd wenn mas dann anmerken, wird des herunter gespielt usw
Ah geh, so arg is netHerunter gespielt???
Owatrottelt wer ma ...
Und hast Titten kriegthüft a
NaMit a wengal Gas geht sa si heit nu aus min Jacky, goi @Mitglied #370321
Hast zuviel Dekolleté gesehenI glaub scho...bin a bissl unkonzentriert...
Fleißig12 Seiten nach gelesen
i hätt a Galarie fia di entdeckt --> @Mitglied #43649112 Seiten nach gelesen
Ah vielen Dank für den Gruß von dir, den mir @Mitglied #673432 gestern ausgerichtet hatFleißig
Heit gibt nur Wasseri hätt a Galarie fia di entdeckt --> @Mitglied #436491