- Reaktionen
- 114.346
- Checks
- 79
Oiso doch. I hob mi eh schon gwundert.....![]()
Du bist nu ned lang da .... uns Oidn wundert da herinnen nix mehr...
![Grinsendes Gesicht mit zusammengekniffenen Augen :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f606.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Oiso doch. I hob mi eh schon gwundert.....![]()
Meine KI verweigert dazu Bilder, egal ob ich Zunge klebt oder Zunge pickt oder so eingebe1:1 i bei meinem leeren Kaffeehäferl![]()
Safe Search ausschalten....owa daun hoit di aun!Meine KI verweigert dazu Bilder, egal ob ich Zunge klebt oder Zunge pickt oder so eingebedas ist offensichtlich zu obszön
![]()
Des Söbe wia beim Sex eigentlichI kanns ned erklären, i tuas einfach....![]()
Na des geht net, de is direkt am Handy und de verweigert dauernd, ah bei ganz harmlose SachenSafe Search ausschalten....owa daun hoit di aun!![]()
Des Söbe wia beim Sex eigentlich![]()
I hoff's für Di, owa kompetente Auskunftsstelle bin i in Bezug auf Di hoid nedHm.... miassat i Sex oiso können?![]()
I hoff's für Di, owa kompetente Auskunftsstelle bin i in Bezug auf Di hoid ned![]()
Freilich, solaung neamt des Gegenteil beweistDann kann i jo behaupten, dass i voi guad bin...![]()
Haus daune des Klumpat!Na des geht net, de is direkt am Handy und de verweigert dauernd, ah bei ganz harmlose Sachen
NaSoid i jetzt gern gschegn sagn??![]()
Warum na??
Mi wundert nix mehr da herinn...Oiso doch. I hob mi eh schon gwundert.....![]()
Da werdns a Freude habn!
Was hast angestellt?