- Reaktionen
- 160.942
- Checks
- 161
Wieso wieder? Hab ja net ich gmachtMacht's den a wieder hamlich wia den Quatschthread??
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wieso wieder? Hab ja net ich gmachtMacht's den a wieder hamlich wia den Quatschthread??
Klingt ja nedamoi schlecht....Na ich machat des ganz offiziell und natürlich san Titten erlaubt
War a in Mehrzahl gschriem...Wieso wieder? Hab ja net ich gmacht
Oiso doch. I hob mi eh schon gwundert.....Macht's den a wieder hamlich wia den Quatschthread??
Stimmt!Wieso wieder? Hab ja net ich gmacht
Oiso doch. I hob mi eh schon gwundert.....
Meine KI verweigert dazu Bilder, egal ob ich Zunge klebt oder Zunge pickt oder so eingebe das ist offensichtlich zu obszön1:1 i bei meinem leeren Kaffeehäferl
Safe Search ausschalten....owa daun hoit di aun!Meine KI verweigert dazu Bilder, egal ob ich Zunge klebt oder Zunge pickt oder so eingebe das ist offensichtlich zu obszön
Des Söbe wia beim Sex eigentlichI kanns ned erklären, i tuas einfach....
Na des geht net, de is direkt am Handy und de verweigert dauernd, ah bei ganz harmlose SachenSafe Search ausschalten....owa daun hoit di aun!
Des Söbe wia beim Sex eigentlich
I hoff's für Di, owa kompetente Auskunftsstelle bin i in Bezug auf Di hoid nedHm.... miassat i Sex oiso können?
I hoff's für Di, owa kompetente Auskunftsstelle bin i in Bezug auf Di hoid ned
Freilich, solaung neamt des Gegenteil beweistDann kann i jo behaupten, dass i voi guad bin...
Haus daune des Klumpat!Na des geht net, de is direkt am Handy und de verweigert dauernd, ah bei ganz harmlose Sachen
NaSoid i jetzt gern gschegn sagn??