- Reaktionen
- 36.426
- Checks
- 14
Welche ehefrau hat a guade kaffemaschin daheim :/
Blede Gschicht.Lustigerweise a wieder in @Mitglied #577369 seine...
Soid ses ind SCS bringa zum Palmers oder was?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Welche ehefrau hat a guade kaffemaschin daheim :/
Blede Gschicht.Lustigerweise a wieder in @Mitglied #577369 seine...
Ok....i brauch echt neiche Glasln....Also ich hätte gedacht Rentiere...
Und Linsen bis zu denen viere...Ok....i brauch echt neiche Glasln....
Jooo!Und Linsen bis zu denen viere...
Lochts na! Bis vor kurzem hob i nu gsehn wia a Falke!Und Linsen bis zu denen viere...
Dann is de Galerie vom EF kemma...Lochts na! Bis vor kurzem hob i nu gsehn wia a Falke!
So nach dem ganzen Backen heute hätte ich jetzt Hunger auf Fleisch...
Kann ich verstehen. Als ich im beim Italiener gearbeitet hab, hab i imma Lust auf Schnitzi und Co. ghabt....So nach dem ganzen Backen heute hätte ich jetzt Hunger auf Fleisch...
Nau, nau!Dann is de Galerie vom EF kemma...
Etwas zu essen.... also ohneMit oder ohne Puls?
Na. I sitz bis zu 12h fost täglich vor 10 Büdschirm und des hüft sicha ned das i bessa siach ..Dann is de Galerie vom EF kemma...
Kau ma vorstellen wast da da auschaust ..Na. I sitz bis zu 12h fost täglich vor 10 Büdschirm und des hüft sicha ned das i bessa siach ..
Ned des wos du scho wieda glaubst....du Lausa!Kau ma vorstellen wast da da auschaust ..
Bist du von der dringend notwendigen und streng geheimen "Polizisten im Dienst Überwachungsstaffel" ?Na. I sitz bis zu 12h fost täglich vor 10 Büdschirm und des hüft sicha ned das i bessa siach ..
Na! Vüüü schlimma!Bist du von der dringend notwendigen und streng geheimen "Polizisten im Dienst Überwachungsstaffel" ?