- Reaktionen
- 17.236
- Checks
- 14
Guten Abend
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i a no nedI glaub i nu nia...
des Zeig is giftig - i trinks scho seit mindstens 20 Joah ned , des hot ma fost a Mogngschwia bereitetI haett so an Gusta auf a saukoids Red Bull..
An, zwa in da Wocha trink i scho...des Zeig is giftig - i trinks scho seit mindstens 20 Joah ned , des hot ma fost a Mogngschwia bereitet
des gehtAn, zwa in da Wocha trink i scho...
Spinna du...des geht
i hobs jo domois iwatriebn - glei in da Fruah auf nüchtanan Mogn und a Tschik
jugendlicher LeichtsinnSpinna du...
Wiast du jung warst.....jugendlicher Leichtsinn
GsD rauch i scho seit 15 Joah nimma
Korrektur: wia i jünger woa ois jetztWiast du jung warst.....
Hat's da überhaupt scho a Red Bull gem??
Ah...OK...Korrektur: wia i jünger woa ois jetzt
Ich auch nichtI glaub i nu nia...
Das ganz echte mit Zucker hab ich auch noch nie getrunken. Mag schon den Geruch nichtI haett so an Gusta auf a saukoids Red Bull..
Stimmt. Der Geruch ist sowas von anstoßend. Vielleicht muss man sich auch erst dran gewönnen, das erste Bier hat auch Scheiße geschmecktDas ganz echte mit Zucker hab ich auch noch nie getrunken. Mag schon den Geruch nicht
san hoit a nua Menschen
Auch dir so einen!Schönen Abend.
Ist bei mir auch exakt 2 Jahre herMa an Moscow Mule hab ich scho lang kan mehr trunken
Wo treibst dich denn noch herum? In der Fledermaus oder Arena?3-4x im Jahr, es gibt ja andere Locations auch
u know, wenn es passt,….