- Reaktionen
- 8.998
- Checks
- 1
Okay. Daun hoid nur 4 Schätze..Scharf geht gar ned..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Okay. Daun hoid nur 4 Schätze..Scharf geht gar ned..
Willst einfahrenCool! I geh ois Heiliger Geist!
Oida, du kannst dich mit @Mitglied #560558 zam tun, der is ah so heikel beim EssenScharf geht gar ned..
zerst kumm i üwa di
und daun foahr i in di...
Ok, den kenn ich nicht...Oida, du kannst dich mit @Mitglied #560558 zam tun, der is ah so heikel beim Essen
I friss ois wos mi ned frisst!Ok, den kenn ich nicht...
Aber was glaubst, warum ich so alt worden bin!
Grad nachgschaut...I friss ois wos mi ned frisst!
Na geh....Akku leer..
Guten Rutsch!Akku leer..
Strom net zahltAkku leer..
Oda in Haumsta zweng gfiadat!Strom net zahlt
Danke, wünsche ich dir auch!So Leitln! Wauns am schönsten is, soi ma aufhörn hoasts! I geh jetzt schlofn. Jo, i hob Nochtdienst ghobt, wieder amoi! I bin morgen und übermorgen abwesend, quasi ned do.
I wünsch eich olle miteinander an guatn Rutsch und Flutsch ins neiche Johr! Bleibts xund und brav, eh kloar!
Wir lesen uns im Johr 2025 wieda!
Habe die Ehre!
Und:
Ihr seits olle voi cool und liab! Mit eich hod ma immer a Fetzngaudi!Danke fia ois!
Na...er macht immer relativ unenthemmt auf sich aufmerksam...Das wird dem @Mitglied #705964 noch nie passiert sein, dass er auf den Hunger warten musste.....
So schlecht schaut des Meerschweindl gar ned aus...Pass auf zwecks Fake Schnitzel Anhang anzeigen 13128837
I do ned...
So Leitln! Wauns am schönsten is, soi ma aufhörn hoasts! I geh jetzt schlofn. Jo, i hob Nochtdienst ghobt, wieder amoi! I bin morgen und übermorgen abwesend, quasi ned do.
I wünsch eich olle miteinander an guatn Rutsch und Flutsch ins neiche Johr! Bleibts xund und brav, eh kloar!
Wir lesen uns im Johr 2025 wieda!
Habe die Ehre!
Und:
Ihr seits olle voi cool und liab! Mit eich hod ma immer a Fetzngaudi!Danke fia ois!
Owa da war ich den Tode näher als dem Leben...ich erinner mich da an eine Zeit, noch gar nicht solangw her, da hatte er kaum Hunger ...