- Reaktionen
- 111.767
- Checks
- 79
Blas di ned zvü weg....
....dir geht's ja dann immer so schlecht nach Alkohol....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da muss der Hund scheißen, oder?I wünsch eich dann pünktlich zu Sylvester...oiso um ca. 21.30 Uhr erst an guats Neichs...
Wie hast des erraten??..Da muss der Hund scheißen, oder?
Die zwei Schluck Limocello Spritz am Sonntag haben mir wieder gereicht für längere Zeit.Blas di ned zvü weg....
....dir geht's ja dann immer so schlecht nach Alkohol....
Is eh vernünftig...Die zwei Schluck Limocello Spritz am Sonntag haben mir wieder gereicht für längere Zeit.
Ich lass das jetzt mal wieder ein Zeiterl mit dem Alkohol.
I waß ned ob i so laung aufbleib.....Silvesta is für mi a Abend wie jeda aundare a.Danke, rutsch sche umme und a gewaltig großoartigs 2025
Was machst mit dem Baileys?
Na geh..... jetzt machst ma an Gusta.
Vielleicht hab ich eine @Mitglied #527049 sagt ja Mama zu mirWas machst mit dem Baileys?
Des is ja a Dosenöffner!!
Ahh....und de is 24 cm tiaf...Check...Vielleicht hab ich eine @Mitglied #527049 sagt ja Mama zu mir
Wir moch'n a ka Tamtam ... ham nur des Sofa g'wechselt ... auf des vo de ElternI waß ned ob i so laung aufbleib.....Silvesta is für mi a Abend wie jeda aundare a.
Vielleicht hod er nix kocht ... mit Baked Beans aus da Dosn kaunn ma a des neiche Joahr ei'schiaßenWas machst mit dem Baileys?
Des is ja a Dosenöffner!!
I hab heute de Aufgabe, die Frau von einem Spezl bis Höhe Oberkante abzufuellen...Wir moch'n a ka Tamtam ... ham nur des Sofa g'wechselt ... auf des vo de Eltern
Warum mocht ma sowosI hab heute de Aufgabe, die Frau von einem Spezl bis Höhe Oberkante abzufuellen...
Mit Alkohol natürlich...muss man ja hier dazu schreiben...
I siachs scho schpeim...
Spezi mant, es muass sei...Warum mocht ma sowos
... oiso wenn ma öda ois 23 is