- Reaktionen
- 525
Spieglein spieglein an der wand , welche ehefrau hat den besten kaffee im ganzen land !?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ähm...warum sollte ich dran schuld sein??@Mitglied #705964 mit was hast denn @Mitglied #527049 vertrieben
Weil du du bistÄhm...warum sollte ich dran schuld sein??
Vielleicht hasstas ja du vertrieben..
Des is a Hauseck bessa wia wann i du warrat...Weil du du bist
Dann wars da ja fad, wannst an Gegenpart weniger zum blöd melden hättestDes is a Hauseck bessa wia wann i du warrat...
Dei Dude hat immer des Gesicht vom John Goodman...Aber stell da vor, es gabat di doppelt, des tat de Welt net verkraften Anhang anzeigen 13156247
Do schaut ma gerne ins EF.
Zum Glück is des net mei Dude, dann müsste ich den schnell los werdenDei Dude hat immer des Gesicht vom John Goodman...
Oder dei KI hat afoch kan Funken Intelligenz...Zum Glück is des net mei Dude, dann müsste ich den schnell los werden
Ka Ahnung, warum de des so macht und vor allem verwarnt sie mi meistens, wenn ich schreibe "dude aus dem Film the big lebowski" , de kennt di wohl
Freitag is heit scho wieda??
Des is bei alle so, de macht dauernd Verwarnungen wegen nixOder dei KI hat afoch kan Funken Intelligenz...
Hab i nu nia benutzt...wissat ned zu was is braucha soid...Des is bei alle so, de macht dauernd Verwarnungen wegen nix
War halt am Handy scho oben und ich les des auf Social Media regelmäßig, dass da ständig Verwarnungen wegen harmloser, normaler Angaben kommen. Zb Dackelmischling mags ah netHab i nu nia benutzt...wissat ned zu was is braucha soid...
GsD.Freitag is heit scho wieda??
Schonst di ned dein Oita entsprechend??GsD.
Bis jetzt woa i nua im Stress - i glaub i hob an Föhla im System.
Da kennst di scho gut aus göSchonst di ned dein Oita entsprechend??