- Reaktionen
- 65.521
- Checks
- 47
Kummt imma guat wenn ma a Frau Mama nennt
Najo so Unrecht hat er jo ned damit und er hat's ja ned direkt zu mir g'sagt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kummt imma guat wenn ma a Frau Mama nennt
Des is jo a Metapher...meiomei...Kummt imma guat wenn ma a Frau Mama nennt
Hob heut in AMS Bescheid kriagt ... und positiv überrascht worden von da Höhe vom Arbeitslosengeld
Ja, Reha hob i a an früheren Termin kriegt, geht jetzt schon im April statt Juni los
Ja, Reha hob i a an früheren Termin kriegt, geht jetzt schon im April statt Juni los
Lauft
DankeGfrei mi voi fia di
... und wo gehts hin?Ja, Reha hob i a an früheren Termin kriegt, geht jetzt schon im April statt Juni los
Lauft
Ottenschlag im Wald4tl... und wo gehts hin?
... da war ich 03+04/18 ... ist sehr zu empfehlenOttenschlag im Wald4tl
6 Wochen Auszeit
Ottenschlag im Wald4tl
6 Wochen Auszeit
Gibt's dort was bsunders??... da war ich 03+04/18 ... ist sehr zu empfehlen
Ist schön, wenn es gut läuft.... freu mich für dichJa, Reha hob i a an früheren Termin kriegt, geht jetzt schon im April statt Juni los
Lauft
Reha-Zentrum - 6 Wochen...Gibt's dort was bsunders??
DankeIst schön, wenn es gut läuft.... freu mich für dich
Owa..(s'vuarletzte WE woar seah aungenehm mit ana domois 22Jährign vom Zimma nebenau...)
War auch 2020 schon dort, drum wollt ich wieder hin... da war ich 03+04/18 ... ist sehr zu empfehlen
... dea is owa mit 16 aus ... spätestens mit 18...Owa..
Owa...
Owa ..
Owa ..
Was isn midn Welpenschutz????
Genieß es - 6 Wochen vergehen sehr schnell.War auch 2020 schon dort, drum wollt ich wieder hin
... eigentlich haasst des jo... KurschottnOwa..
Owa...
Owa ..
Owa ..
Was isn midn Welpenschutz????