Kaffeetratsch

Scherzkeks 🤣
Ich kann bei meinem Job jederzeit auf Urlaub gehen. Auch unterm Schuljahr. Und auch 4 Wochen. Also auch in der Nebensaison.
Ich glaub mein Job ist also auch nicht schlecht 😉
4 Wochen? Das wäre mir eh zuviel. Ich hab gar keinen Urlaub! Auch keine Ferien. Nur unterrichtsfreie Zeit! daher machen wir auch nur Studienreisen. London wegen Sprache und Pubkultur und so...ned weng da Gaudi...

4 Wochen? Das wäre mir eh zuviel. Ich hab gar keinen Urlaub! Auch keine Ferien. Nur unterrichtsfreie Zeit! daher machen wir auch nur Studienreisen. London wegen Sprache und Pubkultur und so...ned weng da Gaudi...

Pubkultur ist gaaaaanz wichtig :lehrer:

Mein Mann und ich haben mal einen Ale Trail gemacht, als wir in London waren

Achsooooo....Studienreisen 🤦🏻.
Selbstverfreilich, warum bin ich da nicht selber draufgekommen :kopfklatsch:

:hahaha:

Früher ohne Kinder samma immer 3 Wochen auf Urlaub gefahren...der Aufpreis zu 2 Wochen war nia tragisch und ab 2 Wochen is da Erholungswert erst richtig aufkumma...

Dann bin i woi nu miad vom aufstehen... :shock:
des is hoib so oag

i bin amoi von da Hockn hamkumma und hob mi um 14:30 niedaglegt. Durch verschiedenste Dienstzeiten woa i scho gaunz durchanaunda.
Um 18:00 bin i munta gwoatn und hob glaubt es is 06:00 in da Frua.
Vui haß hob i mein domoligen Mitbewohner zaumgschissn weil a mi ned aufgweckt hot.
Dea hot si goa ned auskennt.
Daunn bin i vui gestresst ausn Haus glafn bis ma aufgfoin is das no seah hell is. Do hob i gwußt irgendwos stimmt ned. :rofl::rofl::rofl:

des is hoib so oag

i bin amoi von da Hockn hamkumma und hob mi um 14:30 niedaglegt. Durch verschiedenste Dienstzeiten woa i scho gaunz durchanaunda.
Vui haß hob i mein domoligen Mitbewohner zaumgschissn weil a mi ned aufgweckt hot.
Daunn bin i vui gestresst ausn Haus glafn bis ma aufgfoin is das no seah hell is. Do hob i gwußt irgendwos stimmt ned. :rofl::rofl::rofl:
I bin moi vom Mittogsschlaffal aufg'wocht und hob docht es is in da Fruah und i hob vaschloffn 😅

des is hoib so oag

I bin moi vom Mittogsschlaffal aufg'wocht und hob docht es is in da Fruah und i hob vaschloffn 😅
I bin a nachn Schlaf nach an Nachtdienst amoi int Oarbeit gfoahrn weil is ned checkt hob...

Zurück
Oben