- Reaktionen
- 52.836
- Checks
- 46
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dankeschön, fürs wieder an mich denken .
Wenn i bitte wieder spontan sein darf?
Du danke owa der Spaß hod a klans Vermögen kost und i hab nächten absagen miassn mi hods erwischt!!!!
Fällt leider ins Wasser. Oda bessa gsogt ins Häusl. Bei mir marschiert seit gestern Abend ois durch
Mahh du oameFällt leider ins Wasser. Oda bessa gsogt ins Häusl. Bei mir marschiert seit gestern Abend ois durch
Du danke owa der Spaß hod a klans Vermögen kost und i hab nächten absagen miassn mi hods erwischt!!!!
I muass schaun dass i bis Mittwoch fit werd.
Mahh du oame
Hast eh was mit?
Aber tröst di, hast eh gseng wie schirch de san, de braucht ma eh net ausgrobn
Hoffentlich gehts da boid besser!
Woa nächtens nu in da Hotelapotheke, a nette Urlaubsbekanntschaft hat mir geholfen gsd.Maaa , guate Besserung
Vois dei Zeig nix hüft, muast da vo durt was hoin
Unser Reiseleiter damois hat gsagt, ägyptische Viren, woin ägyptische Medikamente
Scho, oba der ghert exklusiv da Masaro. De hot si den extra gwünscht....Nau sehr sexy
Du host ned zufällig sei Telefonnr. und Adress'?
Danke für den Tipp mit den Billa Pickerl....am Samstag glott a Stelze für 6 Euro bekommen...statt fast 19 EuroGuten Morgen Amstetten....und herentasboch und nochbarschoft und drentasboch....
Da können wir dann 11€ beim Kaffeetreff ausgebenDanke für den Tipp mit den Billa Pickerl....am Samstag glott a Stelze für 6 Euro bekommen...statt fast 19 Euro
mah! Oes Guede! Tua Di bessern!Fällt leider ins Wasser. Oda bessa gsogt ins Häusl. Bei mir marschiert seit gestern Abend ois durch
Ohje...das tut mir leid....an ordentlich schnapps brauchst da...an unblochtn...wird's nix mit...mah! Oes Guede! Tua Di bessern!
Funktioniert bestens....daher süßes am Samstag so um 17 Uhr einkaufenDanke für den Tipp mit den Billa Pickerl....am Samstag glott a Stelze für 6 Euro bekommen...statt fast 19 Euro
Du host mia stott da Lola geschriebn, Chopper!Ohje...das tut mir leid....an ordentlich schnapps brauchst da...an unblochtn...wird's nix mit...
Jo waßt eh, da @Mitglied #403443 is hoit a nimma da jingste...Du host mia stott da Lola geschriebn, Chopper!
I trink eh jeden Tog meine Bier und manchmoe a Schnaps zwecks Vorsorge
Und i hob no gschriebn pass auf dass die ned die Rache vom Pharao dawischtDu danke owa der Spaß hod a klans Vermögen kost und i hab nächten absagen miassn mi hods erwischt!!!!
I muass schaun dass i bis Mittwoch fit werd.
ÄTENTSCHN, ÄTENTSCHN
Nächste Kaffeerunde am Freitag, den 27.9. ab 13:00 Uhr im üblichen Lokal
Olle herzlich willkommen
De üblichen Verdächtigen sowie so
@Mitglied #527049
Ähhmm, des kann sich schon so bis 4/5 ziehenWie lang dauert denn des Spektakel üblicherweise so ungefähr?
Nau waun du kimmst, los i ois ling und steh...Wie lang dauert denn des Spektakel üblicherweise so ungefähr?