- Reaktionen
- 82.421
- Checks
- 72
Dem Plan werd woascheinli im März weiter nachgegangen. Je noch personalsituationNu imma koan Pharao gfundn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Dem Plan werd woascheinli im März weiter nachgegangen. Je noch personalsituationNu imma koan Pharao gfundn?
Ahhhh.... Nachlaufen spielen....Fußball Nationscup Österreich:Norwegen
:
So vüüü mog i und meine Vicha goa ned furzen wia du Obgase ausse blost...Dem Plan werd woascheinli im März weiter nachgegangen. Je noch personalsituation
Dafia foah i in 10 Joah nur 50.000km mitm AutoSo vüüü mog i und meine Vicha goa ned furzen wia du Obgase ausse blost...
Wida 80to... mit olle Ross kum i grod amoi auf 3to....Dafia foah i in 10 Joah nur 50.000km mitm Auto
Kannte ich noch nichtJetzt aber!
Siehst aber eh net mehr, als was Du schon kennst!
Wer stört?Griaß eich
IWer stört?
Traust da scho wos
Flächenmäßig a extrem kloans Posting.
A inhotsmässig eha beschränktFlächenmäßig a extrem kloans Posting.
Oba wer dahinter steht is staunenswert!Flächenmäßig a extrem kloans Posting.
Host hoit den Inhalt no ned kennan glerntA inhotsmässig eha beschränkt
Wer wü wissn wer oder wos hinter dia steht?Oba wer dahinter steht is staunenswert!
Na, sooo taif bin i nu nit eini drunga...Host hoit den Inhalt no ned kennan glernt
Nau wennst des eh ned wissn wüßt.....Wer wü wissn wer oder wos hinter dia steht?
Aum End a Kostn oda 2a
Und wirst wahrscheinlich auch nichtNa, sooo taif bin i nu nit eini drunga...
Öhhhh hiaz oba...Und wirst wahrscheinlich auch nicht
Ned traurig seinÖhhhh hiaz oba...