- Reaktionen
- 68.727
- Checks
- 47
Heute abend ist Frauenpower angesagt
Schlafen die Männer schon![]()
Schaut so aus, bei de Mostis riaht se jo nix
![Sich vor Lachen auf dem Boden wälzen :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f923.png)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Heute abend ist Frauenpower angesagt
Schlafen die Männer schon![]()
Alle müdeSchaut so aus, bei de Mostis riaht se jo nix![]()
Siehste a guads Grasal hob i schnölla in GriffweiteSchaut so aus, bei de Mostis riaht se jo nix![]()
Siehste a guads Grasal hob i schnölla in Griffweite![]()
I wü DetailsNa dann selbst ist die Frau
Was du heute kannst besorgen, das verschiebe nicht auf morgenI wü Details![]()
Da guade oide WomiWas du heute kannst besorgen, das verschiebe nicht auf morgen![]()
glaub mir, des hob i scho so oft gmocht, oba sie losst mi imma im Ungewissen!Und für weitere Details musst du @Mitglied #187841 fragen![]()
Maaaa du oama Wuzi duglaub mir, des hob i scho so oft gmocht, oba sie losst mi imma im Ungewissen!![]()
Jede Frau braucht ihre Geheimnisseglaub mir, des hob i scho so oft gmocht, oba sie losst mi imma im Ungewissen!![]()
Do glaubt de Kathl oiwei dass ma quasi drüwaschautBist scho wieda goar ned do, oda wia![]()
Na,bin am nachlesen. Heit woar wieda so a tog wo i ma denk, hod do wer a Signal eingeschaltet, dass alle am Radl drehen.Bist scho wieda goar ned do, oda wia![]()
Na,bin am nachlesen. Heit woar wieda so a tog wo i ma denk, hod do wer a Signal eingeschaltet, dass alle am Radl drehen.
Einige haben ganz dünne Drahtseile an Nerven und zuckn glei aus.
Deshoib bin i heit bissl leiser![]()
Drum bin i scho beim drittn BierEs is Vollmond![]()
Ma merkts.hob heit einige Gespräche mit Kollegen gehabt, wo dann de anderen gsagt haben, gott sei dank denken andere a so, weils glauben dass alleine dastehen und nur sie sehen dass einige Kollegen und Vorgesetzte unrund laufen.Es is Vollmond![]()
Ned nur der Tag. Mei Nocht woa a scho a TrallallaNa,bin am nachlesen. Heit woar wieda so a tog wo i ma denk, hod do wer a Signal eingeschaltet, dass alle am Radl drehen.
Einige haben ganz dünne Drahtseile an Nerven und zuckn glei aus.
Deshoib bin i heit bissl leiser![]()
Des hod bei mir a schon um 06:00 Uhr angefangen und ging bis um 16:30 so weiter. Wenn kollegen so auszuckn ,dass den Autoschlüssel durch de Gegend schiassn und sagn Leckts mi alle am A.....Ned nur der Tag. Mei Nocht woa a scho a Trallalla![]()