- Reaktionen
- 239.891
- Checks
- 41
na ned immaBohren is imma guat ......vor allem wenn man selber der Bohrer is
LG M.
Aber an wos denkst du scho wieda
lg R
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na ned immaBohren is imma guat ......vor allem wenn man selber der Bohrer is
LG M.
Ans Gleiche wie duna ned imma
Aber an wos denkst du scho wieda
lg R
Ans Gleiche wie du
LG M.
Reine einteilungssache
Hobts ihr zu viel Freizeit?
I überleg grod ob i ins Pool hüpfn oda a Bier trinkn soi
Hobts ihr zu viel Freizeit?
Na des hob i braucht....i geh dann wieder in DienstI überleg grod ob i ins Pool hüpfn oda a Bier trinkn soi
lg R
I überleg grod ob i ins Pool hüpfn oda a Bier trinkn soi
lg R
Wie wäre es mit Bier im PoolI überleg grod ob i ins Pool hüpfn oda a Bier trinkn soi
lg R
du gfallst maHmmmm oder beides, warat doch a gschickte Lösung
du gfallst ma
lg R
Jetz fehlt nur mehr a Frau die mich verwöhnt dann wärs a perfekter Pool BadetagIs jo ned zu verübeln bin jo a einfallsreich und geselig![]()
I wors netBist jo wirkli a Quastl.
I denk da an was ganz anderes hab ja a gsehn wer bohrt hot
lg R
Meine verwöhnt mich ...deine is auf a Eis ...natürlich a zuckerfreies EisJetz fehlt nur mehr a Frau die mich verwöhnt dann wärs a perfekter Pool Badetag
lg R
Was gibts da zu überlegen? Zerst a Bier, dann ins Pool mit dem 2. Bier und dann raus in die Sonne und des 3. Bier genussvoll trinkenI überleg grod ob i ins Pool hüpfn oda a Bier trinkn soi
lg R
Ich sehe alles!Bis später....mach mal die Umgebung vom @Mitglied #350031 unsicher....lg h
Des host wieda brauchtMeine verwöhnt mich ...deine is auf a Eis ...natürlich a zuckerfreies Eis
LG M.
Was gibts da zu überlegen? Zerst a Bier, dann ins Pool mit dem 2. Bier und dann raus in die Sonne und des 3. Bier genussvoll trinken
LG M.
Jetz fehlt nur mehr a Frau die mich verwöhnt dann wärs a perfekter Pool Badetag
I pass dawei auf deine auf!![]()
Jetz fehlt nur mehr a Frau die mich verwöhnt dann wärs a perfekter Pool Badetag
lg R