- Reaktionen
- 239.839
- Checks
- 41
Oiso ganz so wie da lg r duad is a ned....i glaub dem gehts zu gut mit mir.....werd ma erm mal den täglichen sex streichen.....lg hDu orma Hund![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Oiso ganz so wie da lg r duad is a ned....i glaub dem gehts zu gut mit mir.....werd ma erm mal den täglichen sex streichen.....lg hDu orma Hund![]()
Guter Ansatz!Oiso ganz so wie da lg r duad is a ned....i glaub dem gehts zu gut mit mir.....werd ma erm mal den täglichen sex streichen.....lg h
Des is ma wurscht dann nimm i hoit mei Frau a mit, i brauch dann eh an Chauffeur (hob i des jetzt richtig gschrim oder net?) an fahrer halt
![]()
LG M.
Naaa des derfst net mochn...täglicher Sex is wichtig fia an Mann sonst werdens krank und grantigOiso ganz so wie da lg r duad is a ned....i glaub dem gehts zu gut mit mir.....werd ma erm mal den täglichen sex streichen.....lg h
I will fünf mal likenNaaa des derfst net mochn...täglicher Sex is wichtig fia an Mann sonst werdens krank und grantig
LG M.
No sicha Pupperl für di moch i des gern...inkl. Panne und WaldwegparkenKauns mi a hamfian?Bitte
![]()
Is das dann schlimmer als der männerschnupfen von dem zu erzählt hast beim Kaffee? Lg hNaaa des derfst net mochn...täglicher Sex is wichtig fia an Mann sonst werdens krank und grantig
LG M.
No sicha Pupperl für di moch i des gern...inkl. Panne und Waldwegparken
LG M.
Genauso schlimm wenn net sogar schlimmer ! Dei Katze fütterst ja auch jeden Tag...genauso braucht ein Mann jeden Tag Sex...sunst geht er ah zur Nachbarin naschen, so wie eine KatzeIs das dann schlimmer aus der männerschnupfen von dem zu erhält hast beim Kaffee? Lg h
Die mochat des scho mit glaub iMit deiner Frau?![]()
Zum Glück gibts bei uns kane jungen feschen nachbarinnenGenauso schlimm wenn net sogar schlimmer ! Dei Katze fütterst ja auch jeden Tag...genauso braucht ein Mann jeden Tag Sex...sunst geht er ah zur Nachbarin naschen, so wie eine Katze
LG M.
Noch netZum Glück gibts bei uns kane jungen feschen nachbarinnen. Lg h
Die mochat des scho mit glaub iaber übertreiben will i mei Freihei ah wieder net hast recht
LG M.
A Ruh is jetzt!So i verabschiede mich mal.
und haltets den @Mitglied #350031 nu ein wenig auf Trab mit a paar netten Beiträgen
lg R
Is des guat waus noch da Reih ins Bett gengan!
Na endlich