C
Gast
(Gelöschter Account)
Wir haum e aufpasst das der @Mitglied #350031 ned zweit zu deina bessanen Hälfte zuwi rutschtBin jetzt erst nach hause gekommen
wieda kaffeetschal verpasst
lg R
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wir haum e aufpasst das der @Mitglied #350031 ned zweit zu deina bessanen Hälfte zuwi rutschtBin jetzt erst nach hause gekommen
wieda kaffeetschal verpasst
lg R
I wü hoid ned so wie du mit 63 nimma haklnSchade, wor echt gemütlich! Überhaupt mit de zwor Puppaln!
De zwor Frührentner @Mitglied #366131 und @Mitglied #202045 worn a dabei - und i hob glaubt heut hob is für mi amoi allane!
Ned amoi des worns ma vergönnt, des san Hawara?Wir haum e aufpasst das der @Mitglied #350031 ned zweit zu deina bessanen Hälfte zuwi rutscht
Is denn kane do die zu mir steht?I wü hoid ned so wie du mit 63 nimma hakln
Und mit 2 so Junge Mädels hast da du nur an Herzinfarkt. Wennst daun de Augal vadrahst wissens ned kummst oda gehst
Bei mir wirds no a bissl dauern, i bin irgendwie am Schreibtisch anbunden
Weil du a Ferkl bistWarum hab ich da ganz andere Bilder vor Augen als....
Weil du a Ferkl bist
Super woas heit mit eich
@Mitglied #350031 ich folge dir
A waun da @Mitglied #175157 nur 10 Minuten do woa, die Einladung zur Poolparty steht
Soooo Wochenende hat begonnen....
Fix und foxi im Bett lieg....
Bei euch?So...
Wir hatten bis jetzt Besuch.....abends wär a mal a Idee...lg h
I bin immer noch hacken am FF Fest
LG M.