D
Gast
(Gelöschter Account)
Ich fang dann schon mal an zu suchenYbbs is eh nur 130 km lang.....da treff ma uns scho irgendwie
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich fang dann schon mal an zu suchenYbbs is eh nur 130 km lang.....da treff ma uns scho irgendwie
Bist grod unterwegs?Du kannst jo goaned wissen wo i grod bin
SicherBist grod unterwegs?
I mecht meiner Süßen des CCA nu ned antun. I glaub dass Amstetten an sich scho genügtBist grod unterwegs?
Do gib i dir recht!I mecht meiner Süßen des CCA nu ned antun. I glaub dass Amstetten an sich scho genügt
Hättst a friaha wos sogen kenna wiaschtlNajo, hättets euch im Cafetti getroffen hätt ma vorbeigschaut
I hab heute leider auch etwas länger gearbeitet.Viel spaß beim kaffeetscherl. LG h
Mocht jo nix, wir haum si eh prächtig unterhalten!I hab heute leider auch etwas länger gearbeitet.
Stimmt... Und sogar a neues Gsicht kennengelerntMocht jo nix, wir haum si eh prächtig unterhalten!
Hallöchen....da werdens jetzt munter....aus der Umgebunghallo und LG aus Seitenstetten
Owa ned laung wie ma siagtMocht jo nix, wir haum si eh prächtig unterhalten!
Hat sich mal wer getrautStimmt... Und sogar a neues Gsicht kennengelernt
Dafür sehr sehr intensiv !Owa ned laung wie ma siagt
Jap....sehr nettHat sich mal wer getraut