- Reaktionen
- 15.299
- Checks
- 25
Na dann gibts sowieso des is kloarSogs zwa moi, waun i mit dem Schneckenküberl vorbei komm!
LG M.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na dann gibts sowieso des is kloarSogs zwa moi, waun i mit dem Schneckenküberl vorbei komm!
Wennst do zu mir kamast dann gabatsSogs zwa moi, waun i mit dem Schneckenküberl vorbei komm!
Brauchst leicht a welche?Wennst do zu mir kamast dann gabats
LG M.
Kannst ja eine Schneckenzucht in deinem Garten machen, bei mir ia alles clean, kane SchneckenBrauchst leicht a welche?
Also, i hätt genug zum obgebn-kostenlos!
Noch!Kannst ja eine Schneckenzucht in deinem Garten machen, bei mir ia alles clean, kane Schnecken
LG M.
Des bleibt auch so
A frisches Blut warad vielleicht eh ned schlecht?Des bleibt auch so
LG M.
Schwammerl DuA frisches Blut warad vielleicht eh ned schlecht?
Zwecks Inzucht!
Mit Schwammerl kaun i leida ned dienen?Schwammerl Du
LG M.
Jo wos denn do los heut?Gute Nacht hier san ma beide ans bett fesselt und krank. Jetzt wird's langezeit nix mit
Klar. die Elisabethwarte, die macht alles mit. Regen, Sonne, Schnee.Hy leute gibts in amstetten oder umgebung eigt noch was intressantes? Also die das gewisse extra mitmacht?
Wenns a Eis oder a Mehlspeis gibt fahr i fast überall hindas bunny hat noch lust gehabt und keiner mehr da :-(
Gute BesserungFast 40 Fieber und Hals bissl angeschwollen....LG h