C
Gast
(Gelöschter Account)
...und i allergisch...![]()
I glaub i hob a a Allergie auf Frauen, wei imma waun i ane siach krieg i an Dübe in da Hosn...und i allergisch...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
...und i allergisch...![]()
I glaub i hob a a Allergie auf Frauen, wei imma waun i ane siach krieg i an Dübe in da Hosn...und i allergisch...![]()
I glaub i hob a a Allergie auf Frauen, wei imma waun i ane siach krieg i an Dübe in da Hosn![]()
Weniger Buidln schaun...jojo "Männer" Wos kaun i dafier das der imma verruckt spüt
Hob ma grot deine Büda und de vom paarnöwest augschaut und es wor wieda![]()
Wauns ma oba soooooooooo guat gfoinWeniger Buidln schaun...![]()
Würd jetzt gern wos schreibnI glaub i hob a a Allergie auf Frauen, wei imma waun i ane siach krieg i an Dübe in da Hosn![]()
Traust di nieWürd jetzt gern wos schreibn,..oba Frau liest mit..
![]()
Triff dich mal mit mir. Dann hast das Problem nie wiederI glaub i hob a a Allergie auf Frauen, wei imma waun i ane siach krieg i an Dübe in da Hosn![]()
Warum glaubst den des ? Kann dein Profil leider nicht sehen!!Traust di nie
Triff dich mal mit mir. Dann hast das Problem nie wieder![]()
Muss dich warnen,...kenn ihr neues netWarum glaubst den des ? Kann dein Profil leider nicht sehen!!
Muss dich warnen,...kenn ihr neues net,..owa des oide woa
![]()
Wos schau wieda ane mit ana Peitschen
Ein Hallo an die traumhafte Lady und ebenfalls MahlzeitMahlzeit. LG h
Wos hast ane,..3 !!os schau wieda ane mit ana Peitscheni
MahlzeitMahlzeit. LG h
mani eh, Lola, fleisige Bienne und die Lady vom paarnöwest deren Namen ich zu meiner Schande vergessen habe (gib ma eh a Watschn)Wos hast ane,..3 !!![]()
Fertig...kids geholt....spaghetti und Apfelkuchen futtern dama jetzt... LG hEin Hallo an die traumhafte Lady und ebenfalls Mahlzeit
Hast Mittagspause oder schon wieder zurück von der Arbeit.
Apfelkuchen mmmh, i was wos Du nimmst a moi an mit zur Kaffeerunde und mir mochn olle a Picknick stott im KaffeehausFertig...kids geholt....spaghetti und Apfelkuchen futtern dama jetzt... LG h
Owa blad
Gut, meine Mama war eine Hummel und mein Papa eine Hornisse