E
Gast
(Gelöschter Account)
stimmt und am ersten stammi wors ka bier sondern nur wossa oda wosJo fressen is duat guad saufen hab i nu ned probiert
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
stimmt und am ersten stammi wors ka bier sondern nur wossa oda wosJo fressen is duat guad saufen hab i nu ned probiert
des worn 5 bier wir reden von saufen ^^stimmt und am ersten stammi wors ka bier sondern nur wossa oda wos
meistens saufen und fressenn
Hab i aba ned ^^ derf i jetzt doch ned... Hahaahna um auf an stammi zgeh zderfn, muas ma mindestens mit 4 -dauerstammibesucher gfickt haben.
Doch doch schon. Owa des hot si grod so glesn ois häst scho ewig lang vor zu kommen und traust di ned.Ui derf ma si ned anmmelden versuchen wenn ma ned lang gnuag dabei is ?
du host scho mit mia gschlofn....auf engstem Raum....des zöht scho...Hab i aba ned ^^ derf i jetzt doch ned... Hahaah
uiuidu host scho mit mia gschlofn....auf engstem Raum....des zöht scho...
Hast ja noch Zeit für die 4 bis FreitagHab i aba ned ^^ derf i jetzt doch ned... Hahaah
Hast ja noch Zeit für die 4 bis Freitag
I hätt mi geopfert und ging a ganz schnell. Leida war i erst einmal beim Stammtisch und das zählt ned als DauerbesucherDes schaff i ja nie XD... Muss ja noch arbeiten usw ^^
Ach ... einmal an einem Ort versammelt, schafft ma' die vier Stück locker in zwei StundenDes schaff i ja nie XD... Muss ja noch arbeiten usw ^^
Looool.... Das würd ich nie schaffenAch ... einmal an einem Ort versammelt, schafft ma' die vier Stück locker in zwei Stunden
Ja, Ja ich weiß ... die zwei Stunden sind da ein bisserl'e Überdimensioniert - aber wir wollen ja dem Ego der Jungs keinen Dämpfer versetzenLooool.... Das würd ich nie schaffen
Ja, Ja ich weiß ... die zwei Stunden sind da ein bisserl'e Überdimensioniert - aber wir wollen ja dem Ego der Jungs keinen Dämpfer versetzen
Ich mein, im Notfall holst Der halt noch ein paar dazu
@Mitglied #225789 und @Mitglied #324451 sind vorläufig vom STP-Stammtisch ausgeladen