- Reaktionen
- 10.467
- Checks
- 22
des hoff i do ned i glaub a das ned zaumkamad damitHoffentlich ka Automatik
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
des hoff i do ned i glaub a das ned zaumkamad damitHoffentlich ka Automatik
I kann mi nu erinnern an die Worte "Warum san ma ned mit mein gfohrn, sondern mit an Coupe?"
was hast den triemWos wuascht warat, weil ma ohnehin kan Coupe do hättn, oiso kenn ma mit mein a foahn
wos owa nid geht, weil da masseschwung anscheinend hi is
was hast den triem
uia auto hab i ma kaft!
I!....44 Stund no.....bin neigierig, wea desmoi olla auftaucht
wirst e sengnur mal so a frage, aber verirren sich fesche singlemänner unter 40 a dort hin? sfg
duas zur sicherheit aba des is ma e immana zwecks ob i mi rasiern muas oda ned, wit is wissen
In Womanizer is wuascht.na zwecks ob i mi rasiern muas oda ned, wit is wissen
sowos woit i hernIn Womanizer is wuascht.
eh klor immer gehts nur um de weiberIn Womanizer is wuascht.
irgendwie hat da sei hirn auslassen
vielleicht solltest mal ein wenig lesen, bildet und beantwortet auch deine Frage.Hallo leute
Kann mir wer sagen wann und wo der nächste stammtisch wäre und ob ich da mal vorbeischaun darf?
Lg tom
hehe du bleibst glei dahameh klor immer gehts nur um de weiber
najo soweit muas ma scho denkenaber geh, hat halt a steifes Schwanzerl und wast eh, wenn's Schwanzerl steif wandert des Hirn zum Oa....
hat halt den Stammi mitn Swingerclub verwechselt
Mei Mama hat immer gesagt.... Das Denken soll man den Pferden überlassen... Die haben den größeren Kopfnajo soweit muas ma scho denken