- Reaktionen
- 124.852
- Checks
- 108
Wahrscheinlich hat sie noch nicht so oft mit dir zu tun gehabtwenigstens eine hier, die lieb ist
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wahrscheinlich hat sie noch nicht so oft mit dir zu tun gehabtwenigstens eine hier, die lieb ist
warum mog i Dir eigentli aso - weilst a Gfrast bistWahrscheinlich hat sie noch nicht so oft mit dir zu tun gehabt
eh klor gggich fand @Mitglied #574153 bei der Sauerei in StP eigentlich sehr schnuckelig
fongst Du doch a nu o schnuckelig i geh ins Bettich fand @Mitglied #574153 bei der Sauerei in StP eigentlich sehr schnuckelig
gute nacht gggfongst Du doch a nu o schnuckelig i geh ins Bett
Amoi wird dann öfters..heast - es Oaschgsichter
amoi is ma liab - und glei kriagt ma
Naja.. Du bist ja a a bissal älter..ich fand @Mitglied #574153 bei der Sauerei in StP eigentlich sehr schnuckelig
nana - wird scho ka Gewohnheit - wo kamat ma da hiAmoi wird dann öfters..
Des geht jo gar net...
Des is fast wie a Körperverletzung..
charmant wia immerNaja.. Du bist ja a a bissal älter..
Des san dann de Gefühle wie de Mama zum Buam oder? A Zwickabussal fehlt dann nu..
de sau wor geil
Tastatur auskumma
de Leine reicht ned bis auf mei Couchdees kummt von de scheiss-funkdinger. meine is an der leine!
Daugt da eh.nana - wird scho ka Gewohnheit - wo kamat ma da hi
Eben... Des nimmt im älter werdenden Modus ja net ab...charmant wia immer
jo - mei Gewohnheiten daugen ma meistensDaugt da eh.
amoi Gfrast immer Gfrast meinstEben... Des nimmt im älter werdenden Modus ja net ab...
Ja.. Denk i ma..jo - mei Gewohnheiten daugen ma meistens
Ja damit kumt ma quasi auf de Welt.amoi Gfrast immer Gfrast meinst
na - is no gut gefülltJa.. Denk i ma..
Des Donauweib schon leer?