P
Gast
(Gelöschter Account)
muass ma imma so direkt wern
der nick gibt die antwort! oder kennst du aaan philo, den i ned kenn?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
muass ma imma so direkt wern
leider jader nick gibt die antwort! oder kennst du aaan philo, den i ned kenn?
leider ja
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
ho i ja scho vur 15 Johr konsaviern lossn - Pizzasperma oisoDes is sicher grauslich bei dem was du ois konsumieren tust..
Di mog i eh - eam weniger weißt eh - junger dummer pseudophiloExterne Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
ähmmm...definitiv neinNaja.. Du bist ja a a bissal älter..
Des san dann de Gefühle wie de Mama zum Buam oder? A Zwickabussal fehlt dann nu..
oba noch Deiner letzten Meldung gestern - wehe, da kummt zur Begüßung beim nächten Mal doch so a Wangenzwickerl tua Di ja ned solidarisiern mit de Weiber doähmmm...definitiv nein
wenn scho dann oba a gscheits Bussaloba noch Deiner letzten Meldung gestern - wehe, da kummt zur Begüßung beim nächten Mal doch so a Wangenzwickerl tua Di ja ned solidarisiern mit de Weiber do
nimm i - wann kriagt ma scho vo so ana leiwandn Frau a gscheits Bussalwenn scho dann oba a gscheits Bussal
wennst a massage braucht dann geh zum Profiwor eh ka Watschn - oba @Mitglied #560605 ho ma a "Schultermassage" vapasst - es Luder
wann kriagt ma scho vo so ana leiwandn Frau a gscheits Bussal
oba geh - de beiden Weib---- Damen san jo ned nachtragend . und zu s an oidn, runtzlatn Kerl scho gor nediiii sicher goar nimma - nachdem ich der @Mitglied #560605 und der lieben @Mitglied #493785 vorgeschlagen hab, die (laut ihrer eigenmeinung) viel zu unattraktiven, fetten, schiarchen, .... mädelz sollen sich für ein gruppenshooting auf a packl haun, bei denen sich die fotoergebnisse a la mission impossible schon vor dem ersten anschauen selbst vernichten ... und jetzt hob i den moody-weisel ....
de beiden *zensuriert* Damen san jo ned nachtragend
und zu s an oidn, runtzlatn Kerl scho gor ned
sixt - i ho da Dein Gin altersgerecht zum Tisch gebracht vagessn ho i, dass a Packerl oglaufenes Viagr ..... ach, lassen wir dasstimmt, mei bier hob i ma söwa hoin miassn ....
was runzlat, wo runzlat?
ach da! na ja, das gibt sich, wenn er sich aufstellt ....
zwenig gessn host - so a mickrige Portion ho i sötn gsehnNur weils mich interessieren tät...
Ich war den ganzen Samstag und Sonntag komplett fertig und bin wie a zmahte Krot auf da Soff glegen....
Is des die niederösterreichische Luft gwesen??
Unterzucker wars aber trotzdem definitiv ned.... lachzwenig gessn host - so a mickrige Portion ho i sötn gsehn
Nur weils mich interessieren tät...
Ich war den ganzen Samstag und Sonntag komplett fertig und bin wie a zmahte Krot auf da Soff glegen....
Is des die niederösterreichische Luft gwesen??
host ja de gräusliche Bananenschnittn gessn, statt gscheit bei de Sau zuzulangenUnterzucker wars aber trotzdem definitiv ned.... lach
Statt dem Gfrast vom Dienst, des Du da als Status stehen hast solltest hinschreiben:host ja de gräusliche Bananenschnittn gessn, statt gscheit bei de Sau zuzulangen