- Reaktionen
- 115.817
- Checks
- 79
loss steckn... wea ned wü, dea hod scho... zwinga tua i neamd za irgendwos...![]()
Zicke

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
loss steckn... wea ned wü, dea hod scho... zwinga tua i neamd za irgendwos...![]()
Hat dich de helle lampe od da raum so nervös gemachtEr selbst is a richtiger OberChecker...i bin bei seinem Verhör direkt nervös geworden...![]()
Hat dich de helle lampe od da raum so nervös gemacht![]()
Seri.... was?Na er einfach...i bin jo eher gschreckt und er is so streng und seriös irgendwie...![]()
Asoooo darum sollte i dich im arm halten u trösten, jz schließt sich da kreis ...Na er einfach...i bin jo eher gschreckt und er is so streng und seriös irgendwie...![]()
Seri.... was?
Auf welcher Veranstaltung warst du?![]()
Asoooo darum sollte i dich im arm halten u trösten, jz schließt sich da kreis ...![]()
.... uujaa ... ich bin das phöse phöse Stammi-Monster
... und mir scheint, da betteln einige um eine Ausladung...
![]()
Schlecht geschlafen? Ka Kaffee in der Früh? Oder einfach nur Sonntag? Kann ma dir helfen?.... uujaa ... ich bin das phöse phöse Stammi-Monster
... und mir scheint, da betteln einige um eine Ausladung...
![]()
Jetzt bin auch ich im BildI hab olle abcheckt
Also alles übers @Mitglied #597612 Profil und wer verwirrt is... i bin die Blondine von @Mitglied #597612
Ich schreib aba gern a numoi do checks, wenns wer genau haben mag
noch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn isSchlecht geschlafen? Ka Kaffee in der Früh? Oder einfach nur Sonntag? Kann ma dir helfen?
Kreisch!noch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn is![]()
Dh nächstes jahr es zehnjährige ggg große party gggnoch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn is![]()
glaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert binDh nächstes jahr es zehnjährige ggg große party ggg
Er mant doch unsere Bekanntschaft. Steig vo da Leitung!glaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert bin... mei 1. Nick woar 2004-06
![]()
Dann halt es 20 jährige in 2 jahrenglaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert bin... mei 1. Nick woar 2004-06
![]()