- Reaktionen
- 104.604
- Checks
- 78
loss steckn... wea ned wü, dea hod scho... zwinga tua i neamd za irgendwos...
Zicke
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
loss steckn... wea ned wü, dea hod scho... zwinga tua i neamd za irgendwos...
Hat dich de helle lampe od da raum so nervös gemachtEr selbst is a richtiger OberChecker...i bin bei seinem Verhör direkt nervös geworden...
Hat dich de helle lampe od da raum so nervös gemacht
Seri.... was?Na er einfach...i bin jo eher gschreckt und er is so streng und seriös irgendwie...
Asoooo darum sollte i dich im arm halten u trösten, jz schließt sich da kreis ...Na er einfach...i bin jo eher gschreckt und er is so streng und seriös irgendwie...
Seri.... was?
Auf welcher Veranstaltung warst du?
Asoooo darum sollte i dich im arm halten u trösten, jz schließt sich da kreis ...
.... uujaa ... ich bin das phöse phöse Stammi-Monster ... und mir scheint, da betteln einige um eine Ausladung...
Schlecht geschlafen? Ka Kaffee in der Früh? Oder einfach nur Sonntag? Kann ma dir helfen?.... uujaa ... ich bin das phöse phöse Stammi-Monster ... und mir scheint, da betteln einige um eine Ausladung...
Jetzt bin auch ich im BildI hab olle abcheckt
Also alles übers @Mitglied #597612 Profil und wer verwirrt is... i bin die Blondine von @Mitglied #597612
Ich schreib aba gern a numoi do checks, wenns wer genau haben mag
noch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn isSchlecht geschlafen? Ka Kaffee in der Früh? Oder einfach nur Sonntag? Kann ma dir helfen?
Kreisch!noch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn is
Dh nächstes jahr es zehnjährige ggg große party gggnoch 9 Joah, de mia uns jetz kennan, soitast scho wissn, dass mia nimma zan Höfn is
glaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert bin ... mei 1. Nick woar 2004-06Dh nächstes jahr es zehnjährige ggg große party ggg
Er mant doch unsere Bekanntschaft. Steig vo da Leitung!glaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert bin ... mei 1. Nick woar 2004-06
Dann halt es 20 jährige in 2 jahrenglaub i ned... schaust hoid amoi, seit waunn i mit dem Nick registriert bin ... mei 1. Nick woar 2004-06