- Reaktionen
- 32.308
- Checks
- 75
Ich hab mir gedacht das ist die Lieblingsstellung der Pensionisten ???
Na die einzige die funktioniert.
wos is mit eich zwa....is eich euer leben nix mehr wert
![Grantig :grantig: :grantig:](/styles/default/erotikforum/smilies/grantig.gif)
![Hau :hau: :hau:](/styles/default/erotikforum/smilies/hau.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich hab mir gedacht das ist die Lieblingsstellung der Pensionisten ???
Na die einzige die funktioniert.
wos is mit eich zwa....is eich euer leben nix mehr wert![]()
i steh lieba auf an geiln hosnNa i steh auf de Gefahr!![]()
is blede is nur...kana zum sehnDes a.![]()
is blede is nur...kana zum sehn![]()
wobei wenn i ma des überleg...des weib derf jo ka normale fut haum wennst erm einehänga wüsst..eher wos greseres ala ofenrohr oder so in der ort..sunst geht des mim hänge ned...wie wüsst a wache nudl einehänga losenOiso nix mit reinhängen.![]()
![]()
wobei wenn i ma des überleg...des weib derf jo ka normale fut haum wennst erm einehänga wüsst..eher wos greseres ala ofenrohr oder so in der ort..sunst geht des mim hänge ned...wie wüsst a wache nudl einehänga losen![]()
des muss oba scho a schorfa hos sei.....sunst tuat sie ned vü....alters resistenz kwasiNa gaunz wach bleibt a eh ned wann amoi de Oide nockad siagst. Daun geht's scho mitm einihänga.
des muss oba scho a schorfa hos sei.....sunst tuat sie ned vü....alters resistenz kwasi![]()
host oba a no kan g'fundnBei an schorfn Hosn brauch i ned einihänga da geht's normal a. Weil er wia a anser steht.![]()
Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.Ja leider.
Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.![]()
Des kann doch Dir wurscht sein. Machs doch ned so kompliziert.Na toll und wer trinkt des Bier dann no?![]()
Des kann doch Dir wurscht sein. Machs doch ned so kompliziert.![]()
Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.![]()
I trink Weißbier. Aber i glab, da silenthunter tät si mehra gfrein.Na guad was für a Bier magst den ?I bring das dann vorbei.
I trink Weißbier. Aber i glab, da silenthunter tät si mehra gfrein.![]()
I hab Da bloss an Tipp geben, wost mit Deim Zipfel mochn soillst, wannst koan Hosn host.Du hast ma ja den Vorschlag gmacht.![]()