- Reaktionen
- 32.297
- Checks
- 75
Ich hab mir gedacht das ist die Lieblingsstellung der Pensionisten ???
Na die einzige die funktioniert.
wos is mit eich zwa....is eich euer leben nix mehr wert
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich hab mir gedacht das ist die Lieblingsstellung der Pensionisten ???
Na die einzige die funktioniert.
wos is mit eich zwa....is eich euer leben nix mehr wert
i steh lieba auf an geiln hosnNa i steh auf de Gefahr!
i steh lieba auf an geiln hosn
is blede is nur...kana zum sehnDes a.
is blede is nur...kana zum sehn
wobei wenn i ma des überleg...des weib derf jo ka normale fut haum wennst erm einehänga wüsst..eher wos greseres ala ofenrohr oder so in der ort..sunst geht des mim hänge ned...wie wüsst a wache nudl einehänga losenOiso nix mit reinhängen.
wobei wenn i ma des überleg...des weib derf jo ka normale fut haum wennst erm einehänga wüsst..eher wos greseres ala ofenrohr oder so in der ort..sunst geht des mim hänge ned...wie wüsst a wache nudl einehänga losen
des muss oba scho a schorfa hos sei.....sunst tuat sie ned vü....alters resistenz kwasiNa gaunz wach bleibt a eh ned wann amoi de Oide nockad siagst. Daun geht's scho mitm einihänga.
des muss oba scho a schorfa hos sei.....sunst tuat sie ned vü....alters resistenz kwasi
host oba a no kan g'fundnBei an schorfn Hosn brauch i ned einihänga da geht's normal a. Weil er wia a anser steht.
host oba a no kan g'fundn
Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.Ja leider .
Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.
Des kann doch Dir wurscht sein. Machs doch ned so kompliziert.Na toll und wer trinkt des Bier dann no?
Des kann doch Dir wurscht sein. Machs doch ned so kompliziert.
a so mochns des weissbier.Dann hängst eahm hoit ins Bierglaserl.
I trink Weißbier. Aber i glab, da silenthunter tät si mehra gfrein.Na guad was für a Bier magst den ? I bring das dann vorbei.
I trink Weißbier. Aber i glab, da silenthunter tät si mehra gfrein.
I hab Da bloss an Tipp geben, wost mit Deim Zipfel mochn soillst, wannst koan Hosn host.Du hast ma ja den Vorschlag gmacht.