O
Gast
(Gelöschter Account)
machst bremsn söwagenau. Und wenn i ins Leere steig, was i glei dass i was vergessn hab zum anschraufn und brauch net lang herumüberlegn, was jetzt wieder los is.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
machst bremsn söwagenau. Und wenn i ins Leere steig, was i glei dass i was vergessn hab zum anschraufn und brauch net lang herumüberlegn, was jetzt wieder los is.
und wenn nach dem Zusammenbauen 2 Schrauben übrig sind kommen sie zu den Anderen vom Letztenmalgenau. Und wenn i ins Leere steig, was i glei dass i was vergessn hab zum anschraufn und brauch net lang herumüberlegn, was jetzt wieder los is.
ich hab mal des ausrücklager bei da kupplung vergessenund wenn nach dem Zusammenbauen 2 Schrauben übrig sind kommen sie zu den Anderen vom Letztenmal
Step by Step Leichtbau
machst bremsn söwa
um himmes wünwas glaubst leicht? Dass I an Mechaniker zuwelass?
und wenn nach dem Zusammenbauen 2 Schrauben übrig sind kommen sie zu den Anderen vom Letztenmal
was wichtig gwesn, warast hetzt nimmer doich hab mal des ausrücklager bei da kupplung vergessen
i bin Maschinenbauer. Hat eh alles 5 fache Sicherheitjo eh, da kummt scho was zsamm mit der Zeit.
i bin mal Hubschrauber gflogn.... da hab i scho Kopfweh ghabt, wegn den Schräuferl, die imma unterm Motor glegn san. Aber war nix wichtigs, sonst tatert i jetzt net davon schreibn.
i bin Maschinenbauer. Hat eh alles 5 fache Sicherheit
mia san e ned vom fleck kemmawas wichtig gwesn, warast hetzt nimmer do
mit da Puch Maxi hättest treten könnenmia san e ned vom fleck kemma
ich hab mal des ausrücklager bei da kupplung vergessen
was wichtig gwesn, warast hetzt nimmer do
mia san e ned vom fleck kemma
ohne lager wirst a leichtes problem beim schaltn habenWas war des Problem? Erste eini, wegstartn, wennst a Gfüh hast, brauchst eh ka Kupplung zum fahrn. Oder hast is schaltn scho verlernt im Scania?
ohne lager wirst a leichtes problem beim schaltn haben
des war noch am anfang von da schrauberei bei einem audi 80. mit lager gehts wegfahren halt leichteri net... wie alt bist denn? vor vierzig Jahr hat jeder Schaffler ohne Kupplung schaltn können.
danke. Die diversen Firmen kenne ich ja.@Mitglied #415183 In Anbetracht des Ergebnisses Deiner Bastelstunde könnte ich mir vorstellen, dass ich mit meinem Hinweis auf die Fa. BAGSTER noch nicht zu spät bin. Das sind echte Spezialisten für den gereiften Genussfahrer. Kannst Dir den Sattel nach Mass anfertigen und mit allerlei Stickereien personalisieren lassen.
da sie für den Weg zur Arbeit ist kommen im Monat so nebenbei 3 bis 4000km drauf.Der Sattel is schon ein Unikat. Der Mr wird sich drauf wohl fühlen wie in Abrahams Schoß