G
Gast
(Gelöschter Account)
vamisst mi scho?
Und dein baileys
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
vamisst mi scho?
ich wusste es griagst an extra drücker nextes moiDich und Deine Liebenswürdigkeit...
ja schau mal wer da rumschnurrt! de forumsgaddse
hallo @Mitglied #434047
seas du kloane schnurrerin.was geht?höööö coolstes langhaar ever
klana? du bist de gwesn was am tisch steh hat miasn das ma ind augn schau ka!geht's da guad klana?
klana? du bist de gwesn was am tisch steh hat miasn das ma ind augn schau ka!
ned vü ois ban oidnseas du kloane schnurrerin.was geht?
woits ma jo nur direkt in meine augen schaunklana? du bist de gwesn was am tisch steh hat miasn das ma ind augn schau ka!
des is echt ned vüned vü ois ban oidn
woits ma jo nur direkt in meine augen schaun
owa stimmt, hob heid nu fast a steifs knack vom "zu dir aufi schaun"
du host da dein sitzplotz eh afoch untern nagel grissendes is echt ned vü
ja was denn sunst
wannst des nächste mal brav bist sitz i mi zu dir dasd ned ständig nach obn schau muast
du host da dein sitzplotz eh afoch untern nagel grissen
owa im sitzn kann ma ned so supa rammstein singa, do sama uns wohl einig oda?
der juli is scho ziemlich ausbucht!datum?@Mitglied #345364 bist am juli-oö-stammi dabei?
der juli is scho ziemlich ausbucht!datum?
büüüüüddeder juli is scho ziemlich ausbucht!datum?
siagst so ghert se des
ohhh jaa dazua muas ma steh das mas stimm volumen von ganz unten rausholen ka!
schlechtes datum für an stammi bei mir! habn da unser metalfestl und nu dazua 10jähriges bestehn!!!!6. Juli Grill Stammi der OÖler
sry gaddse.....büüüüüdde
*snüf*schlechtes datum für an stammi bei mir! habn da unser metalfestl und nu dazua 10jähriges bestehn!!!!
sry gaddse.....
ned weinen gaddse! wird scho wida das ma se seng*snüf*
gaunz bestimmtned weinen gaddse! wird scho wida das ma se seng
@Mitglied #495604 hast auch wieder Zeit und Lust?@Mitglied #378486 und ich machen am Freitag Vorbesprechung Stammi
@Mitglied #409008 und @Mitglied #506912 habts zeit dafür ?
wird ein kleiner Ministammi dann , wer hat noch Zeit und Lust ?
Lust scho, muss allerdings schaun ob i des zeitlich schaff ... i werd mi bemühen@Mitglied #495604 hast auch wieder Zeit und Lust?
Wir gehn eh nicht schon um neune nach Hause @Mitglied #345743 und @Mitglied #409008 san eh Huckableiba!Lust scho, muss allerdings schaun ob i des zeitlich schaff ... i werd mi bemühen