- Reaktionen
- 34.973
- Checks
- 48
Ja, wenn s mindestens 2 sind...du manst duttln
Meistens kommen sie paarweise, aber ...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ja, wenn s mindestens 2 sind...du manst duttln
is vl net sooo gfährli. wiar woin jo net, dasd meine geiln nipperl obfacklstI bin romantisch und nehm a Teeliachtl
Verdeckt die Spiegel. Problem gelöstwenn olles zuar hot, leidet a des aussehng, is so!
heit hob i in *dm* a foto vu mir gschickt, in da hoffnung, dass da 1. termin noch LD mir gheart.
wo merkts du an dir, dasd laungsaum unsexy wirst, daunk dem kackdown?Anhang anzeigen 8718969
passt schu...du bist a maunn
dir schenk i kan bunznbrenner ( schreibt ma den so?)
wenn dabadti nu länger rumscheisst, brauch i des volle tuning-programmHaare? Nägel? Oder doch neue Brüste…
der is anfoch perfekt so wia a isobada busn schaut doch guad aus??
du host de brün wieda net obn, villider is anfoch perfekt so wia a is
obada busn schaut doch guad aus??
mahe...guckst du foto!!!Woher soll ich das wissen?
Alsob du welches hättestirgendwiar muass i do mei wuchendes schamhoar vasteckn
ähm.... vielleichtDer Thread ist eindeutig zu hoch für mich…
ach @Mitglied #473397 du bist einfach wunderbar und da ich eh bei der Post arbeite gefallen mir deine süßen Hüften umso mehrunpockboar! i hob hüftn wiar a postross...u du wüst ma erklärn, de hättst net gsehng
du bist a so a romantikerach @Mitglied #473397 du bist einfach wunderbar und da ich eh bei der Post arbeite gefallen mir deine süßen Hüften umso mehr
bei dir doch immer, Honey... .. so süß bist du...du bist a so a romantiker
dei Busn is perfekt,wia schou i in an aundan Thread gschriebn hob, da scheinsti doherinobada busn schaut doch guad aus??
Das war in einem anderen Thread, irgendwas mit schasaugad oder so. Ich merke mir ja was ich lese und höre. Mein Gehirn ist wie ein Sieb, das Gute und Reine rinnt durch und der ganze Dreck bleibt hängen.@Mikosch ich seh nur das sie mein Kommentar geliked hat aber sonst nichts, sry.