- Reaktionen
- 12.845
- Checks
- 1
da wird die Zeit schon knapp![]()
Jo eeeeeehhhhh. Irgendwie war es ja auch süß und bemerkenswert zum Ansehen. Situationskomik vom Feinsten halt.
Zuletzt bearbeitet:
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
da wird die Zeit schon knapp![]()
Jössassowieso - a Gummihaxntrauma![]()
so schnö gehts, wenn ma do herinnan ned aufpasstJössas![]()
Du brauchst professionelle hüfe, bua!!!so schnö gehts, wenn ma do herinnan ned aufpasst![]()
ma kriegt ja koan Termin bei DirDu brauchst professionelle hüfe, bua!!!![]()
Du brauchst a professionelle, bua!!!![]()
Jetzt passts...![]()
I hob ka zeit, i hob doch seit heit an neichn tischma kriegt ja koan Termin bei Dir![]()
na super - ich oder Tisch und de Stickerin entscheidet sich für den neuen TIschI hob ka zeit, i hob doch seit heit an neichn tisch![]()
i bi doch so a schlechte köchin, daunn muass i wenigstns mitn dessert am tisch punktnna super - ich oder Tisch und de Stickerin entscheidet sich für den neuen TIsch
dabei kann man so nette Sachen auf so einem Tisch mochn![]()
meinst Deine HaxnI b
i bi doch so a schlechte köchin, daunn muass i wenigstns mitn dessert am tisch punktn![]()
Genau, extra puff-roten lack gnummameinst Deine Haxn![]()
na hoffentlich weiß Dein neuer Tisch das auch zu schätzenGenau, extra puff-roten lack gnumma![]()
I hoffs fiar erm a!!na hoffentlich weiß Dein neuer Tisch das auch zu schätzen![]()
I bin imma nett za dir, oba mit'n Fick is a nu nia wos wordnNur wer nett is, kimmt zum fick![]()
Du stehst auch nicht bei der @Mitglied #473397 an fünfter Stelle.I bin imma nett za dir, oba mit'n Fick is a nu nia wos wordn![]()
Oba an da viertn StöDu stehst auch nicht bei der @Mitglied #473397 an fünfter Stelle.
Ja siehst. Das ist weil du nett bist.Oba an da viertn Stö![]()