- Reaktionen
- 115.475
- Checks
- 79
Am meistn hob i lochn miassn, wiars drauf kumma is, dass damit ihre brün net trogn ko, weils am brünglasl schleifn![]()
Oida!!!!

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Am meistn hob i lochn miassn, wiars drauf kumma is, dass damit ihre brün net trogn ko, weils am brünglasl schleifn![]()
MomentDie Moody ist 47 und hat ihn dennoch ned erkannt![]()
Ahhhh - jetzt hab ich’s … so aufgeklebte oder verdichteteAm meistn hob i lochn miassn, wiars drauf kumma is, dass damit ihre brün net trogn ko, weils am brünglasl schleifn![]()
die Esther a ned...weils der Mark Wahlberg isDie Moody ist 47 und hat ihn dennoch ned erkannt![]()
I nimm di. Moi 1wochn zu mirWie schaut sowas bitte aus? Heute lern ich wieder dazu![]()
Nö - bin unschuldigMomentwoarst du in Waldorfschui, ha?
Na, du verduast miI nimm di. Moi 1wochn zu mir![]()
UiuiuiI nimm di. Moi 1wochn zu mir![]()
Ja 10D pickte Wimpern oder so.Wie schaut sowas bitte aus? Heute lern ich wieder dazu![]()
Na, sei sängernaum woar des netdie Esther a ned...weils der Mark Wahlberg is)
Momentwoarst du in Waldorfschui, ha?
gemeinsam VolksMusi hern....??????I nimm di. Moi 1wochn zu mir![]()
Geh bitteNö - bin unschuldig
Hab ja nur die Musik gehört und ned die Bubis angeschaut
Ich stand damals auf Don Johnson![]()
und jede Foign von MIami Vice aungschautNö - bin unschuldig
Hab ja nur die Musik gehört und ned die Bubis angeschaut
Ich stand damals auf Don Johnson![]()
Du blede gurkn...Na, du verduast mi![]()
genau,der war damois so über 30ig...uroidGeh bitteder woar doch domois schu uroit u hot fost an paterzettl umghängt ghobt
Woarst wer richtig sexy woar??,und jede Foign von MIami Vice aungschaut)??
Finger weg!Woarst wer richtig sexy woar??,da patrick swayze in fackl in sturm
![]()
Geliebt hab ich es … crockett und tubbsund jede Foign von MIami Vice aungschaut)??