- Reaktionen
- 155.504
- Checks
- 96
todbringender Männerschnupfen bitte nicht, dass die Damen das wieder verharmlosender Männerschnupfen bricht wieder durch....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
todbringender Männerschnupfen bitte nicht, dass die Damen das wieder verharmlosender Männerschnupfen bricht wieder durch....
De Burgenlandla san a weng hint nochZehne is scho vorbei
A Krautblecka für de mitn größern Munderldes woas i ned
i bin so liaba a secound hand veganer
owa vielleicht mit an salatblattl ume, könnt gehn
In boston wirds erst 7Zehne is scho vorbei
klor, sicha is sichaA Krautblecka für de mitn größern Munderl
Ja bis de Sun bis do hinte kummtDe Burgenlandla san a weng hint noch
Irgendwo auf da Welt is immer zehne ...so hob i des no gor ned betrachtetIn boston wirds erst 7
owa do muaßt schnö laufn, das ned später wirdIrgendwo auf da Welt is immer zehne ...so hob i des no gor ned betrachtet
wenns nur Corona wäre.. .ist es aber erwiesenermaßen nicht...nennt man corona mittlerweile so?
Irgendwo is auch immer 4Irgendwo auf da Welt is immer zehne ...so hob i des no gor ned betrachtet
die pest wird´s jo an ed seiwenns nur Corona wäre.. .ist es aber erwiesenermaßen nicht...
der Männerschnupfen bricht wieder durch....
du hast es mir aber auch nicht verboten...Kein Wunder! Ich hab dir nicht erlaubt aufs Stammi zu gehen!
Mit so einer schweren Erkrankung ist nicht zu spaßen.....
du hast es mir aber auch nicht verboten...
GsD ist Männerschnupfen nicht ansteckend, sonst hätten ihn jetzt alledu hast mich gar nicht gefragt
hom de dein Buam forn segn…?Nervös...,a foahrschul hot mi aufschriebn, de woin mi ois foahrlehrerin... Jetzt muass i nur mehr mein honda tunenAnhang anzeigen 10058361
hom de dein Buam forn segn…?erm