- Reaktionen
- 152.148
- Checks
- 96
geht spätestens am Dienstag raus samt Schoki
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
geht spätestens am Dienstag raus samt Schoki
Eilt net.geht spätestens am Dienstag raus samt Schoki
Eilt net.
i a .. owa i kum zfuss schlecht hi
muss aber eh zur Post
würd i da jo erldeigen - oba Du wohnst woi wo, wo ma nur mitm Auto hikummt und i bin a Weanai a .. owa i kum zfuss schlecht hi
I ho a Auto darf owa bis Anfang Dezember nicht fahren.. deswegen kommt jo dei Monsterbuddy Packal erst im Dezember...würd i da jo erldeigen - oba Du wohnst woi wo, wo ma nur mitm Auto hikummt und i bin a Weana
der Stau in Wien?... auf dasmontägliche Konzert!
kummt davo, wann ma am Arsch der Welt wohntI ho a Auto darf owa bis Anfang Dezember nicht fahren.. deswegen kommt jo dei Monsterbuddy Packal erst im Dezember...
Deppatkummt davo, wann ma am Arsch der Welt wohnt
ich weißDeppat
Her liewa de Musi in deinen Profilich weiß
Wos interessiert mi da Stau? I fohr mit'm Rad'l.der Stau in Wien?
mei steinige mi do net gleiWos interessiert mi da Stau? I fohr mit'm Rad'l.
Und wenn aus irgendeinem Grund ned, dann Öffentlichkeit. I hob scho seit 30 Joah' ka Auto mehr.
Täte ich nie, das wäre ja feig wenn du ned davon rennen kannst.mei steinige mi do net glei
Ohoooooooooo...Täte ich nie, das wäre ja feig wenn du ned davon rennen kannst.
Das wird schon. Ich hab das vor 20 Jahren bei einer Freundin miterlebt die einen neu gezüchteten Knorpel im Knie bekommen hat.Ohoooooooooo...
Da nimmt jemand Rücksicht auf mi und liest mit.. ...
Ja momentan ist selbst a Schnecken schneller ois i..