- Reaktionen
- 84.743
- Checks
- 19
Warte ich komm gleich und kuschel mit
John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.☝sicher nicht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Warte ich komm gleich und kuschel mit
John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.☝sicher nicht
i hob oiwei docht, du bevorzugst blaunke muschis?!John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.
Hat dir des der Bulsi @Mitglied #73260 dazöht, zwengs in Ablenkungsmanöver?i hob oiwei docht, du bevorzugst blaunke muschis?!
Das angebot nehme ich an. Wenn der weibliche part dabei ist..John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.
*frauli kimmt glei* konnst a zum besten stück vu deim maunn sognwenn i mi von meine kotzn verobschiede:
*brav sein,frauli kimmt glei wieder.
* kriagst nu a leckerli
*wenn i kimm, tuar ma kuschln
*i werd di vamissn
*frauli hot di furchtboar lieb.
wenn i mi von mein freind vaobschied:
*tschüss!
I hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis*frauli kimmt glei* konnst a zum besten stück vu deim maunn sogn
Also ich red nicht mit ihmI hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis
i red mit mein schu.... *bis boid! frauli vamisst di gaunz schlimm!*I hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis
wos leicht? vagiß des bier net!!!!Also ich red nicht mit ihm
Aber ihr flüster ich schonmal was zu
Na um bier kümmer ich mich selbstwos leicht? vagiß des bier net!!!!
Zeig wie du da drauf balancierstluna am hängesessl...des sportliche hots vu mir!!Anhang anzeigen 8949680
na...i wü di net unnötig geil mochn, wenn i meine artistischen künste auspockn tuar do am balkonZeig wie du da drauf balancierst
a windspiel vu mein papa gmochtWas ist das für ne scheibe da?
Der knoten sieht auch sehr professionell aus
Mir ist grad zu warm zum geil werdenAnhang anzeigen 8949860na...i wü di net unnötig geil mochn, wenn i meine artistischen künste auspockn tuar do am balkon