- Reaktionen
- 23.390
- Checks
- 1
Genau du hast es erfasstMa soi hoit de Introvertierten a eahnan Raum geben
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Genau du hast es erfasstMa soi hoit de Introvertierten a eahnan Raum geben
ich tu nur so, als ob ich gscheit wäre, um PN's abzuwehrenNa Oberg'scheite haum uns jo nu g'föht do
san nu goa kane do, gö @Mitglied #593923
Wer ist wir du warst doch alleine.Warum Trist
Wir geniessen und schweigen
I nimm des moi ois Kompliment und AuszeichnungBin i jetzt a scho so deppert wie da @Mitglied #307733 und du...
@Mitglied #511891 naaaaaaaaa....so deppert wie du ned
Da fehlen dir noch paar Jährchen@Mitglied #511891 naaaaaaaaa....so deppert wie du ned
steht des 24 für 1924Da fehlen dir noch paar Jährchen
Wo host Du eigentlich heit Nocht g'schlof'n? Des 18er woa jo faktisch laaNa eh kloa, oba "palmölfreie Haselnusscreme ums Maul schmieren" woa ma z'lang
Bei uns war die Ziege aber auch nicht,Wer ist wir du warst doch alleine.
Aber moment die Ziege war nicht im Baumhaus
Mund aufhoit!!!Ich plädiere für "Nutella ums Maul schmieren"!
Noch wer dafür?
Aufpassen, dass des net wer ois Einladung fia wos Aundas auffosstMund aufhoit!!!
Ich dachte vor dem 3. Kaffee ist bei dir nur die Motorik noch nicht ganz da.steht des 24 für 1924
Um Gottes Willen...Aufpassen, dass des net wer ois Einladung fia wos Aundas auffosst
Mund aufhoit!!!
Oiso von mir gibt's nur Nutella!Aufpassen, dass des net wer ois Einladung fia wos Aundas auffosst
Glangt ja...Oiso von mir gibt's nur Nutella!
Der war eine glatte 10!Bist du bei der SPÖ??
Na Gott sei DaunkOiso von mir gibt's nur Nutella!
Und umgekehrt a wen?I hob scho wen der oiss von mir schlucken muass ob er wü oder ned
aufpassen mit Zi 6...Bei uns war die Ziege aber auch nicht,
die haben wir doch an Zi 6 verliehen oder
sog i ned owa bei der Hitz....a net ohne wos drunta?
i frog für de Freundinnen