Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

San die Kässbohrer nix? Wies no Auflieger baut habn, warn die Spitze. Versteh bis heut net, warums die Sparte eingstellt ham.
Kann hierzu nur das schreiben was mein Mann sagt.
Die Fräse der Kässbohrer ist nicht gut , und die Steuerung der Maschine ist immer noch mit Lenkrad , was Leitner fahrer nicht wollen.
Ansonsten gut :up:

Die Fräse der Kässbohrer ist nicht gut , und die Steuerung der Maschine ist immer noch mit Lenkrad , was Leitner fahrer nicht wollen.
Ja des is hoit wie bei olle Maschinen, der oane is do der bessare der andere wieder bei wos andern, i glab des hots alleweil scho gebn,
ois Maschinenführer muaßt heit a, a weng flexibel sein,

Zuletzt bearbeitet:
Ja des is hoit wie bei olle Maschinen, der oane is do bessea der andere wieder bei wos andern, i glab des hots alleweil scho gebn,
ois Maschinenführer muaßt heit a, a weng flexibel sein,
Und letzten Endes kochn alle nur mit Wasser.
Wenn mir aner erzählt, sei Produkt is sooooo gut und überhaupt das Beste von ganz überall, schütt er mi wahrscheinlich eh min wormen Tee an.

Is der Vorteil einer freien Werkstättn... du brauchst net dei Hausmarke verteidigen... i kann in verzweifeltn Kunden ins Aug schaun und sagn, des is halt ois a Scheissdreck.

soda, einer der echtesten bauern hier im ef werd ich mich hier in diesem thread wieder mehr beteiligen
in einer art und weise wie ich es nie machte
oiso pockt zsamm ihr gscheitwachln :mrgreen:

Zurück
Oben