- Reaktionen
- 86.780
- Checks
- 19
A Lindna is owa a ka Traktor wei a Esel is a ka Ross![]()
mir habn des zu die Steyrer gsagt... a Esl wird ka Pferd und a Steyrer ka LKW.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
A Lindna is owa a ka Traktor wei a Esel is a ka Ross![]()
mir habn des zu die Steyrer gsagt... a Esl wird ka Pferd und a Steyrer ka LKW.
???AHA, GFS is augsogt, soso![]()
eher Saurer ?
Ned imma owa hoid ohne SchmerzenGirlfriendsex ... die Kuschl und Schmusabteilung halt.
Ned imma owa hoid ohne Schmerzen![]()
Oiso Versöhnungssex is a ned schlechtZu an ordentlichn Görlfriendsex ghört a Streiterei alle Wochn a dazu, sonst iss net authentisch.
Hehe, des ko sicha wo'sOiso Versöhnungssex is a ned schlecht![]()
100 %ig konn des wosHehe, des ko sicha wo's![]()
Schon vorgekommen? Grgr100 %ig konn des wos![]()
I hab mas denkt oba woits net sogn.Oiso Versöhnungssex is a ned schlecht![]()
Mei großa Trakta is a weit weg va an 1000er Fendt, oba groß gnua fia mi.Owa so fü ha hom mir in da wachau hoid ned
Und sooooo große Traktor waratn a weng unpraktisch hoid![]()
is halt a ItalienerJo a Prinoth Woizn, von de Leitnerischen, konn ma segn oda dazua stehn wie ma wui,
Nö Suny , bei dir fang i nicht an , mit dir geh i mal auf deine Alm , das würd mich mehr int.Crasy wannst bei mir ofanga wuist dann muaßt noch Marktoberdorf (40Km vu mir entfernt) und a Intensiv Einschulung auf 1000 er Fendt machn, und de negst kloanaren warn de 942 er,
Ja, ist einen Versuch wert , kann ich dir nur sagenNa bei de Marken kenn I mi net so guad aus .... is jo ka Trakta, oba mit sowas fohrn fehlt ma nu in meina Sammlung. Mei Frau woid mir und meinen Burschen schon sowas schenken und daun wor des blede "C" do letztn Winta
![]()
Man lebt und gedeiht
Alle Fit?
Such grod die Motivation für heut.
Alle Fit?
Ja de is mir auch verloren gegangenSuch grod die Motivation für heut.