- Reaktionen
- 245
Na bei de Marken kenn I mi net so guad aus .... is jo ka TraktaLeitwolfsofern dir das was sagt
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na bei de Marken kenn I mi net so guad aus .... is jo ka TraktaLeitwolfsofern dir das was sagt
![]()
Jo a Prinoth Woizn, von de Leitnerischen, konn ma segn oda dazua stehn wie ma wui,Leitwolf
Da 35er no nit, oba de neichn was i was scho,ah, da Lindner hod kan joystick, glaub i
I glaub i verschwind do wieda mit dem kon i im Weinbau bei uns ned mithoidn![]()
bledsinn, is a gnua oarbeit !!I glaub i verschwind do wieda mit dem kon i im Weinbau bei uns ned mithoidn![]()
Willkommen in der heutigen Erntevon Korneuburg bis Niederrussbach findet bereits der Drusch statt !!!![]()
Na He. Bei de Bauern vazupft Ma si net so leicht. grgrI glaub i verschwind do wieda mit dem kon i im Weinbau bei uns ned mithoidn![]()
Owa so fü ha hom mir in da wachau hoid nedbledsinn, is a gnua oarbeit !!
do bleibst !!
scho ala de pflege der steck muas a wer RICHTIG mochn...
du host hoid dein eiganen Traktor fürn weinbau !!Owa so fü ha hom mir in da wachau hoid ned
Und sooooo große Traktor waratn a weng unpraktisch hoid![]()
jo eh, owa gach gaunga !!Willkommen in der heutigen Ernte![]()
Jo an klan hoiddu host hoid dein eiganen Traktor fürn weinbau !!
Is jo logisch. Hätte i a keine anderen. Aber sooooo große Traktor hab i a net.(i Hoff i hob genug o schrieben hehe)Owa so fü ha hom mir in da wachau hoid ned
Und sooooo große Traktor waratn a weng unpraktisch hoid![]()
Geht imma gach!jo eh, owa gach gaunga !!
schmoi vur allem.Jo an klan hoid![]()