- Reaktionen
- 22.151
- Checks
- 3
da Sprudl momentan so teia ist
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
da Sprudl momentan so teia ist
guad, dei Vario sauft a gauns sche wos weg !da Sprudl warat ma wuascht wanns lei bein Bier koane Faxn mochn,
Hackel Sunny, Hackeln , hilft e nit muas a va was lebenJo Crasy wo bist denn olleweil, scho lang nix mehr gesgn u. glesn vu dir,![]()
Jo freili oba wannst mit so aner Leistung foahrst dann is des hoit nit anders möglich,dei Vario sauft a gauns sche wos weg
Ojo, am Acker is jede Menge los.NIx los bei die Bauern ?
Meine Erapfie wochsn nu.Tjo bei uns in eißerstn Nordwestn vo Österreich waxt jo ausser Gras und Erdäpfl nix und de san eh scho lang heraussen,
Mit Acker , kenn ich mi nit ausOjo, am Acker is jede Menge los.![]()
nur mit große Stämme?Mit Acker , kenn ich mi nit aus![]()
janur mit große Stämme?![]()
naubumm, do geht daun gauns schee wos eine !jaalles ab 30 aufn Stock wird inter.
Alles unter 12 auf Zopf, braucht ka Sau
Doch da @Mitglied #182344 zum Schnitzel machen![]()
ja durchn 70 Woodynaubumm, do geht daun gauns schee wos eine !![]()
Crasy des is oba nett dass Du an mi denkst,Doch da @Sunface zum Schnitzel machen
ja durchn 70 Woody![]()
Jo, des min Acker is ähnlich oba doch a bissl aundas wia min Woid.Mit Acker , kenn ich mi nit aus![]()
Jo, des min Acker is ähnlich oba doch a bissl aundas wia min Woid.
Mia miasn hoid jedes Johr wos anbauen und dafür ernten wir hoid a jedes Johr wos, oba trotzdem sollte man in Generationen denken, weil sonst wochst irgendwaun amoi nix wauma an Raubbau betreiben...![]()
Tjo und soichane Ereignisse wia momentan in Reichenau an der Rax sand scho a Wahnsinn, woi bis da wieda a fruchtboara Woid waxt vergian Jahre, trotzdem sand mia in Österreich oba in der glücklichn Lag dass mehr Woid nochwoxt ois was abgeerntet werd,irgendwaun amoi nix wauma an Raubbau betreiben.
Andere Frage Crasy, kauma bei eich scho ordentlich Skifahren? Meine Jungs woin evtl. Allerheiligen de Ski einfahren....Top, versteh ich
nö, nur am Gletscher am Kitzsteinhorn , sonst ist alles zuAndere Frage Crasy, kauma bei eich scho ordentlich Skifahren? Meine Jungs woin evtl. Allerheiligen de Ski einfahren....⛷
Ja, den Gletscher meinte ich, ob da schon Neuschnee drauf liegt. Geht sich aber arbeitstechnisch eh nicht aus. Am Dienstag meldet er Regen, und bis dahin muss ich noch Mais ernten und Weizen anbauen.nö, nur am Gletscher am Kitzsteinhorn , sonst ist alles zu![]()