C
Gast
(Gelöschter Account)
Der ist von Haus aus zu groß für michCrasy pass ma auf heit is koa guata Tog i hob heit bein 942er a scho an Spiagl weggfoahrn,![]()
![Gesicht mit Hand über den Mund :face_with_hand_over_mouth: 🤭](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/7.0/png/unicode/64/1f92d.png)
![Haha :haha: :haha:](/styles/default/erotikforum/smilies/laugh.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Der ist von Haus aus zu groß für michCrasy pass ma auf heit is koa guata Tog i hob heit bein 942er a scho an Spiagl weggfoahrn,![]()
de Frog Kuschl is berechtigt, in gonzen restlign Joahr in Forst is ma des net gelungen, oba heit mit Pfluagen weich i an Postauto aus bei oana Engstell kim znachn an so an depattn Laternmostn hin und gschegn woars a scho, i schätz amoi so an die 300 €, zefix,wie hast den da getan
Auweh Crasy do wear i koa Chanc hobn von wegen kloan und zierlich,i brauch was kleines zierliches
Bei wos fir an Foahrzeig Kuschlja 300€ wir auch eine neue Windschutzscheibe hat auf einmal einen Riss gekriegt
Des häng vielleicht mit de Temperatur Unterschied zammen, so a Oart Spannungsriss unta Umständ,heute Vormittag ohne Einwirkung auf einmal konnte man sehen wie der Sprung läuft
I tat no übern Winter so fahrn. Wennst jetzt a neuche einbaun lasst, hast eppa vurn Frühjahr no an Patzn Staschlog drin.heute Vormittag ohne Einwirkung auf einmal konnte man sehen wie der Sprung läuft
Ari des is a guats Argument,I tat no übern Winter so fahrn. Wennst jetzt a neuche einbaun lasst, hast eppa vurn Frühjahr no an Patzn Staschlog drin.
Hatte ich genauso.... 2 Jahre lang (dann war das Auto sowieso erledigt). Solangs nicht mitten durchs Sichtfeld geht iss mir wurscht.Der Sprung geht von links nach rechts ca 10cm vom unteren Scheibenrand entfernt über die ganze Breite hat man sehen können wie er läuft
jo genau, du und klane sochen....Der ist von Haus aus zu groß für mich![]()
, i brauch was kleines zierliches
![]()
Hatte ich genauso.... 2 Jahre lang (dann war das Auto sowieso erledigt). Solangs nicht mitten durchs Sichtfeld geht iss mir wurscht.
Oiso i tats anschaugn lossn, wobei natürlich de Gfoahr do is dass de sagn de Scheibn muaß sofort austauscht wearn,Der Sprung geht von links nach rechts ca 10cm vom unteren Scheibenrand entfernt über die ganze Breite hat man sehen können wie er läuft
iatz stellt si nur de Frog was ist wann auf oan Schlog des Scheibn triab werd
Oiso i tats anschaugn lossn, wobei natürlich de Gfoahr do is dass de sagn de Scheibn muaß sofort austauscht wearn,
Auweh Crasy do wear i koa Chanc hobn von wegen kloan und zierlich,![]()
jo genau, du und klane sochen....![]()