- Reaktionen
- 22.085
- Checks
- 3
i lieg gern im Zirbnbett drinnan.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i lieg gern im Zirbnbett drinnan.
Fichte gaunz weng, vü Schwoazkiefa und Laubbam a. Kann Poppelnhobts ihr nur fichte oder laubbama a. ??? i suach erlenbrettl. und eventuö an poppelpfosten.
hob i scho ghobt, woa unberschreibliches guades schlofn....i konn dir nur roatn mach dir selber a so oans des isch echt gewoitig,
Jo eigentli scho, mir wearn am Montag den zwoaten Musmax12 zum überholn ofangan, donn is eh scho Mitte - Ende Feber, tjo und Anfong März geahts eh scho wieda los,wie schauts mid de Vorbereitungen füas Frühjoa aus ?
scho aum werkln ?
Sicha, am 1. Februar derfma wieda Güllefiahn, hob owa im Woid a nu jede Menge OrbeitJo eigentli scho, mir wearn am Montag den zwoaten Musmax12 zum überholn ofangan, donn is eh scho Mitte - Ende Feber, tjo und Anfong März geahts eh scho wieda los,
I woaß nit wias bei de Gedreide Bauarn ausschaug, aber de wearn a scho in de Stoartlöcha sein,
Sicha, am 1. Februar derfma wieda Güllefiahn, hob owa im Woid a nu jede Menge Orbeit
naubumm, host du so vü Woid ?Jo eigentli scho, mir wearn am Montag den zwoaten Musmax12 zum überholn ofangan, donn is eh scho Mitte - Ende Feber, tjo und Anfong März geahts eh scho wieda los,
I woaß nit wias bei de Gedreide Bauarn ausschaug, aber de wearn a scho in de Stoartlöcha sein,
Na selba homma net soviel Woid des lafft ois im Lohn Verfoahrn,naubumm, host du so vü Woid ?
oda gegst Lohnhechsln ?
Nein, darf leider nicht seinAuch wann der Boden gefroren ist ?
host du zufällig a blochbaundsog..??? i suachat wem dea miia dünne brettl schneidn ko.........Na selba homma net soviel Woid des lafft ois im Lohn Verfoahrn,
Servus ogner, na leida hob i sowas net, oba i glab mir warn a zweit vuneinond entfernt, vielleicht soltast amoi in dem Link "Landwirt" nochschaugn do gibs ollewei wieda Leit de sowas anbiatn,host du zufällig a blochbaundsog..??? i suachat wem dea miia dünne brettl schneidn ko.........
ba uns is koa schnee. in wöcha gegnd bist denn du ??????So, jetzt is amol Feirobnd, seit viere in da Fruah mitn Schneepfluag untawegs, iatz gibts no a gsottene Hirschwurscht und a Woazn Bier und dann ob in de Kistn, wei muargn in da Fruah geahts laut Wettabericht wieda weita,![]()
Im Nordwestlichsten Teil Österreichs (Tirol, Bez. Reutte auch als Außerfern bekannt)ba uns is koa schnee. in wöcha gegnd bist denn du ??????
Sind das nicht die Tiroler Schwaben ?Im Nordwestlichsten Teil Österreichs (Tirol, Bez. Reutte auch als Außerfern bekannt)
Das solltest, im Falle eines Besuches in der Gegend, lieber nicht in den Mund nehmen,Tiroler Schwaben
Weiss ich schon ihr sprecht aber Allemanisch und wir haben über der Grenze im Bezirk Schwaben Verwandte die reden sehr ähnlichDas solltest, im Falle eines Besuches in der Gegend, lieber nicht in den Mund nehmen,![]()
Das stimmt, wenn wir in den Osten Österreichs kommen werden wir wegen der Sprache oft mit den Schweizern verglichen, aber macht ja nichts, ich denke die Verschiedenheit machts ja interessant,wir haben über der Grenze im Bezirk Schwaben Verwandte die reden sehr ähnlich