- Reaktionen
- 245
Sturm in NÖ is wieda vabeisturm und schnäregn in wean !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Sturm in NÖ is wieda vabeisturm und schnäregn in wean !!
I bin froh für eich, woi in Winta is des doppelt gfährlig,Sturm in NÖ is wieda vabei
Tjo der Lintrac in Forstausführung net schlecht, was isn fir aner schaut aus wia da 110er und is er 4 Rad glenkt,einen tollen Traktor
Aber da gehört noch a gscheide Windn aufeAnhang anzeigen 9837885Ich hab nicht nur eine tolle Frau auch einen tollen Traktor
Ja genau 4 Rad 110 erTjo der Lintrac in Forstausführung net schlecht, was isn fir aner schaut aus wia da 110er und is er 4 Rad glenkt,
Jo Tiger schon bestellt aber mit der hab ich auch gute Erfahrung gemachtAber da gehört noch a gscheide Windn aufe
Ok, na aber wirst sehen. Mit da Tiger werst a freid haben. Wir haben bevor wir an Schlepper gekauft haben a 12t Tiger gehabt.Jo Tiger schon bestellt aber mit der hab ich auch gute Erfahrung gemacht
Irgendwann kafe ma a so an fian Woid!Anhang anzeigen 9837885Ich hab nicht nur eine tolle Frau auch einen tollen Traktor
jetzt hob i glaubt um s pudan gehts do a.?? oba ma heart gor nix mea davo.....??????????????fix, derfst a posten, a bissl a aunung wist jo haum.
oder irgendwer vo deine ahnen hod amoi an hof ghobt
du, a 15zena steyra dadad s a, der warad billiga.Irgendwann kafe ma a so an fian Woid!
Des scho, oba der is mehr fia de Freizeit darat I sogndu, a 15zena steyra dadad s a, der warad billiga.
najo mein zirbnwoid kaun i damit vasorgn, de bama wochsn eh ned so schnö.Des scho, oba der is mehr fia de Freizeit darat I sogn
Do wo bei uns de Zirbn woxn, brauchst koa Windn sondern an stämmign Norika oder besser zwoa,zirbnwoid
Tjo da wearst hoit den Thread wexeln miassn,jetzt hob i glaubt um s pudan gehts do a.
Mir oarbeitn ausschließlig mit Pfanzelt Windn und seit letzn Herbst a mitn Moritz vo Pfanzelt, oba i muaß dazua sogn daß mir ja (fast) rein Gewerbilg oarbeitn,Ok, na aber wirst sehen. Mit da Tiger werst a freid haben. Wir haben bevor wir an Schlepper gekauft haben a 12t Tiger gehabt
Ja wir/jetzt mein Bruder arbeiten nur gewerblich, des halb is er jetzt auf a Kombimaschin umgestiegen.Mir oarbeitn ausschließlig mit Pfanzelt Windn und seit letzn Herbst a mitn Moritz vo Pfanzelt, oba i muaß dazua sogn daß mir ja (fast) rein Gewerbilg oarbeitn,
Des geht se bei uns net gaunz aus, mia foahn meistens mit 2 Trakta in Woid und a bissl mehr PS wia da 15ernajo mein zirbnwoid kaun i damit vasorgn, de bama wochsn eh ned so schnö.