Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

a wenige bixn muaß der mit der vierradlenkung schon sein
owa beim ackern denk eher nachteilig, weil dadurch die hinterräder etwas kleiner sein müssen

a wenige bixn muaß der mit der vierradlenkung schon sein
owa beim ackern denk eher nachteilig, weil dadurch die hinterräder etwas kleiner sein müssen

Sowas hatten wir auch - war immer originell wenn der Umschalthebel nicht in der korrekten Stellung war, und das Ding nicht ganz gerade gefahren ist und auf einmal die Strasse ( alternativ die Einfahrt) zu schmal war. :eek::oops:

Hy
Bin auch in dem thema bisschen drin,
Da ich auch einen betrieb hab.

Mit 22 hab ich mir einen stillgelegten betrieb zur brust genommen bin dann in die biologische Wirtschaftsweise gleich eingestiegen.

Sind jetzt 40 ha bio fläche
Wo heuer zb Hafer / Mais / soya steht
Lg

Hy
Bin auch in dem thema bisschen drin,
Da ich auch einen betrieb hab.

Mit 22 hab ich mir einen stillgelegten betrieb zur brust genommen bin dann in die biologische Wirtschaftsweise gleich eingestiegen.

Sind jetzt 40 ha bio fläche
Wo heuer zb Hafer / Mais / soya steht
Lg
Find i super doß Du so eigstiegn bist in de Bauernschaft,

Ich muaß ehrlich sogn i bin no zwenig damit gfoahrn daß i a gscheites Urteil abgebn kann,
Ok, ja des is wenigstens mal a ehrliche Meinung.
Ja dann Frag i nach an Johr wieder 😉
Bei uns eilt noch nix. Aber ich bin immer wieder am schauen, weil wir haben 2 Steyr.
Aber i sag immer, der Preis macht die Musik und wenns passt, kaf i kan Steyr mehr, weil bei uns hat jetzt a angrenzender Maschinenhändler die Lindner Vertretung bekommen und daher würds passen, sofern der Preis passt :lol:

Ok, ja des is wenigstens mal a ehrliche Meinung.
Ja dann Frag i nach an Johr wieder 😉
Bei uns eilt noch nix. Aber ich bin immer wieder am schauen, weil wir haben 2 Steyr.
Aber i sag immer, der Preis macht die Musik und wenns passt, kaf i kan Steyr mehr, weil bei uns hat jetzt a angrenzender Maschinenhändler die Lindner Vertretung bekommen und daher würds passen, sofern der Preis passt :lol:
Jo es is olleweil a schwierige Entscheidung, wias momentan aschaug ist freilich da Preis a wichtig's Kriterium, oba natürlich a die Technische Gschicht, beim Steyr hob i leida überhaupt koane Erfahrungen, oans muaß i oba schu sogn, wos de Verorbeitung bein Lindner betrifft, so stimmt des Preis Leistungs Verhältnis auf koan Fall,

Zurück
Oben