- Reaktionen
- 6.511
- Checks
- 2
Bei 1 und 2 Durchforstung werst aber ka freid haben mit de AstlnI brauchat eh scho wieder a paar Astln zum Eihazn aber ihr seids alle zweit weg.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bei 1 und 2 Durchforstung werst aber ka freid haben mit de AstlnI brauchat eh scho wieder a paar Astln zum Eihazn aber ihr seids alle zweit weg.
Des kann i ma vorstellenBei uns in der Gegend musst eher schon wieder aufpassen des es nit taut. Des is derzeit ka Spaß beim Waldarbeiten
Ari i hat no a poa Astln oba de hobn halt an guaten Meta im Durchmesser, de miaßat ma hoit mit da Bahn zu Dir transportierenSo Astln hätt i gern. Schö handlich zum Hokn.
Anhang anzeigen 13139235
Ach des geht aufn GepäckträgerAri i hat no a poa Astln oba de hobn halt an guaten Meta im Durchmesser, de miaßat ma hoit mit da Bahn zu Dir transportieren
Hod da Grund zaumpasstDa Bub vom Nachbarn is mei Schwiebua... um den kümmert sich eh mei Tochter
Nocha weast boid amoi da Oid Baua seiDa Bub vom Nachbarn is mei Schwiebua... um den kümmert sich eh mei Tochter
meinst wohl die Alt-BäuerinNocha weast boid amoi da Oid Baua sei
Auweh iatz hob wieda amoi an Bock gschossn,meinst wohl die Alt-Bäuerin
ich weiss ja nicht wie es bei euch ist aber eine Grat-Gämse hätte heute noch sein dürfenAuweh iatz hob wieda amoi an Bock gschossn,
Und die Zapfwelln vom Traktor min Heuwender.Hod da Grund zaumpasst
Und de zopfwelln vom schwiegerbua da schwiegermumUnd die Zapfwelln vom Traktor min Heuwender.
Gut is ois gfrorenWie läufts im Forst?
Sehr ruhig. Steht nimma vielWie läufts im Forst?
Schon des meiste geschlagen?Sehr ruhig. Steht nimma viel
Momentan no ruhig, zuviel Schnee,Wie läufts im Forst?
Guad, bei dirMomentan no ruhig, zuviel Schnee,