- Reaktionen
- 3.028
wennst es aushaltst, durchaus......könnt aber a lustig werden
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
wennst es aushaltst, durchaus......könnt aber a lustig werden
Nimm mi mit, muass mi a verjüngern oder so, Oda waunst wo a neiches Gsicht findst, sogst mas!
Hi du brauchst ja gleich an ganzen Körper.. damit wieder schlafen kannst.. Na fahr mal halt ins Himalaya zu die Buddhisten. .vielleicht habn die a Lösung!Nimm mi mit, muass mi a verjüngern oder so, Oda waunst wo a neiches Gsicht findst, sogst mas!
samma wieder beim beisreflex?Da könnt am End dann scho a wengal was fehlen....
Aber i wars dann net, gell
wennst es aushaltst, durchaus......
So sans die Frauen.. i glaub des wird nix mit an gemeinsamen Urlaub..du bist meins
Für einen von den zweien bestimmt Der andere landet in der Notaufnahme....aber i wü a büdl hom, ok
also i bin robust... i halt scho einiges aus ^^wennst es aushaltst, durchaus......
klar, hoibe sachn mach ma ned! ganz oder gar ned.Bei mir bräuchte er an guten Chirurgen....wenn ich beiß dann gscheit
Sag amal Samtpfote.. was is denn mit dir passiert.. Hast des nur mehr mit die Zähnt und Ärtze.. also Glaserl beiseite stellen.. sonst wird des nix mit uns..samma wieder beim beisreflex?
des war jetzt a insider - vom letzten we.Sag amal Samtpfote.. was is denn mit dir passiert.. Hast des nur mehr mit die Zähnt und Ärtze.. also Glaserl beiseite stellen.. sonst wird des nix mit uns..
Jetz, wo ich grad a Flascherl Wein holen wollt...i trink nix mehr, oiso heit hoit nimma!
Gute Nacht und schlaf gut!für mich wird's langsam auch zeit. war sehr amüsant mit euch - merci für den netten abend!
wünsche euch eine angenehme nacht und der echten, der wirklichen, der ultimativen spätschicht: haltet die ohren steif und macht euch eine schöne zeit!
bis bald
So ihr Lieben.. war nett mit Euch zu plaudern.. hat mich sehr gefreut, aber ich muss leider Ins Betti.. in der Früh aufstehen..
Wünsche euch eine und bis bald mal
Gute Nacht euch beiden!so und i zupf mi etz bevor no oane zubeißt
Pfiat eich miteinander
Vielen lieben Dank!für mich wird's langsam auch zeit. war sehr amüsant mit euch - merci für den netten abend!
wünsche euch eine angenehme nacht und der echten, der wirklichen, der ultimativen spätschicht: haltet die ohren steif und macht euch eine schöne zeit!
bis bald